  • 31. Data: 2022-03-14 19:04:33
    Temat: Re: Jak to jest z tymi jachtami?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.03.2022 o 13:16, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > Kiedy napisałem, że uchodźcy mają się nie legitymować?

    Ale zdajesz sobie sprawę, że kontrola paszportowa i legitymowanie to nie
    to samo?

  • 32. Data: 2022-03-15 11:57:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 19:04:33 +0100, kacapska onuca wzór nadir napisała:

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że kontrola paszportowa i legitymowanie to nie
    > to samo?

    Hail Fiutin!

    Oczywiście. Kontrola paszportowa odbywa się zazwyczaj w sposób
    cywilizowany, a legitymowanie w wykonaniu kulsonów może wiązać się z
    pałowaniem i wywiezieniem na komisariat do sąsiedniego miasta.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl