  • 21. Data: 2017-03-12 08:23:19
    Temat: Re: Jak tam abonament RTV
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Reguła, że dostawca kablówki pobiera abo, powinna być wprowadzona 28 lat temu.
    Ale wiadomo lobby (czytaj łapówki dla osłów) działały i działają.
    I chyba im mniejszy dostawca (lokalny, osiedlowy), tym bardziej lobbował przeciw u
    lokalnego osła.
    Skro po pijaku ze szwagrem da się wylobować stację kolejową, to co jakies tam głupie
    kablówki.

    -----

  • 22. Data: 2017-03-12 08:25:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I przychodzą pocztą, zupełnie jak kiedyś miesięcznik "Głos ORMO i SB" ;-))

    -----
    kwotach zwolnionych z opodatkowania.

  • 23. Data: 2017-03-12 08:37:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jakbym Ci opowiedział parę podobnych historii z mojego życia, to byś uwierzył Animce
    :-)

    Przytoczę jedną na temat, bo o utrzymaniu.
    Oddawałem krew, w poczekalni należało wypełnić długi formularz z różnymi pytaniami
    m.in. 'z iloma partnerkami/partnerami Pan/Pani aktualnie ...'.
    Honorowy obywatel wypełnia uczciwie.
    Wchodzę do gabinetu, a tam pielęgniarka się do mnie śmieje.
    Robię ździwioną minę, nie wiem o co chodzi, a ona 'pewnie mnie Sąsiad nie poznaje,
    mieszkam w tym samym bloku, ale w klatce obok, poznałam Pana po adresie i nazwisku'
    ;-)))

    -----

  • 24. Data: 2017-03-13 14:26:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Reguła, że dostawca kablówki pobiera abo, powinna być wprowadzona 28
    >lat temu.
    >Ale wiadomo lobby (czytaj łapówki dla osłów) działały i działają.

    Czy lapowki i lobby ... nigdy tak nie bylo, wiec czemu p/oslowie
    mieliby wprowadzic.

    No i zapominasz, ze nie tylko kablowki dostarczaja sygnal.
    Ci z kablowek maja placic, a reszta nie musi ?

    Od chwili cyfryzacji jest tez trzecia droga - zakodowac sygnal.
    Ciekawe ilu by zaplacilo :-)

    J.

  • 25. Data: 2017-03-13 15:08:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-13 o 14:26, J.F. pisze:
    > Od chwili cyfryzacji jest tez trzecia droga - zakodowac sygnal.
    > Ciekawe ilu by zaplacilo :-)

    Tyle że pomysł na zakodowanie jest właśnie niezrozumieniem idei
    telewizji publicznej i jej misji - nie wnikając w to, co o niej sądzimy
    (ja na przykład uważam, że - wzorem USA - może i powinno państwo istnieć
    bez tv publicznej).

    Ideą nie jest to, że "kto ogląda, ten płaci", tylko że "płaci każdy, aby
    ten kto chce (w domyśle - mniejszość) mogła oglądać programy ambitne".
    To znaczy aby właśnie były pieniądze na te programy, które są niedochodowe.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2017-03-13 15:14:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.03.2017 15:08, Liwiusz pisze:

> [...]
    > aby ten kto chce (w domyśle - mniejszość) mogła oglądać programy
    > ambitne". To znaczy aby właśnie były pieniądze na te programy, które

    No to podnieść pit o 0.2 punktu procentowego (czy ile tam potrzeba) i
    zapomnieć o "abonamencie" raz na zawsze.

    MJ

  • 27. Data: 2017-03-13 15:42:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-12 o 08:23, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    lokalnego osła.
    > Skro po pijaku ze szwagrem da się wylobować stację kolejową, to co jakies tam

    Przy zmianach kilkanascie lat temu duże kablówki oraz platformy cyfrowe
    lobbowaly za tym, by zbierać abonamnt, tu chodzilo o to, że chciano
    prywatyzowac Pocztę Polske, więc dano im intratne zlecenie, bo wtedy
    bardzo dużo płacono za tą usługę.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 28. Data: 2017-03-13 17:00:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >No to podnieść pit o 0.2 punktu procentowego (czy ile tam potrzeba) i
    >zapomnieć o "abonamencie" raz na zawsze.

    Ale tego wladza nie chce, bo jej zarzuca podnoszenie podatkow :-)
    Mozna by obnizyc kwote wolna od podatku, albo poczekac az sie
    zdewaluuje, ale TK zabronil, i prezes ten wyrok zatwierdzil :-)

    Ale jakby tak podniesli o okragly 1%, to IMO - spoleczenstwo by sie
    nie zbuntowalo, a starczyloby na kilka misyjnych pomyslow :-)

    J.

  • 29. Data: 2017-03-13 17:38:25
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/13/2017 9:14 AM, Michał Jankowski wrote:

    > No to podnieść pit o 0.2 punktu procentowego (czy ile tam potrzeba) i
    > zapomnieć o "abonamencie" raz na zawsze.
    >
    > MJ

    jestem za.
    Wowczas bede placil zero, a sąsiad 10 razy wiecej niż średnia.

  • 30. Data: 2017-03-13 21:52:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 15:08, Liwiusz pisze:
> [...]
    > To znaczy aby właśnie były pieniądze na te programy, które są niedochodowe.

    Albo mniej popularne lub nieprzychylne korporacjom poglądy mogły się
    wogóle gdzieś ukazać i nie zostać zakrzyczane przez g... reklamowe.

    To samo dotyczy partii politycznych.

    Gdyby PO nie dostawało kasy z budżetu to poszliby do piachu w trymiga a
    tak będą zdychać o wiele dłużej ;-)

    "I wice wersja" :-)

    Tak działa patologiczna demokracja liberalna :-)

    PS. Niedługo w parlamencie europejskim będzie debata na temat
    postarzania produktów.
    Ciekawe czy Unia cokolwiek w tym temacie zrobi czy jak w sprawie
    podatków płaconych przez korporacje tylko sobie pogada?