  • 1. Data: 2017-03-10 19:15:16
    Temat: Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chcą wystawić)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Cześć,

    Kupiłem na allegro nowego UPSa od firmy. Przyszedł, ale bez żadnego
    dowodu zakupu. Na prośbę do sprzedawcy, czy mogą podesłać mi na maila
    skan bądź inną wersję elektroniczną, usłyszałem że faktura została
    wystawiona, była w paczce i żebym ją poszukał.

    Na drugą prośbę, że jednak nie mam - dostałem odpowiedź że na pewno jest
    i nic więcej nie dostanę :-) I co mam sobie maila od allegro wydrukować
    jako dowód zakupu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2017-03-10 19:21:10
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 10 Mar 2017 19:15:16 +0100, w <o9uqfm$rmu$1@node2.news.atman.pl>, Mateusz
    Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Na drugą prośbę, że jednak nie mam - dostałem odpowiedź że na pewno jest
    > i nic więcej nie dostanę :-) I co mam sobie maila od allegro wydrukować
    > jako dowód zakupu?

    Poproś o duplikat. Mają obowiązek wystawić.

  • 3. Data: 2017-03-10 19:37:49
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 12:15 PM, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    >
    > Na drugą prośbę, że jednak nie mam - dostałem odpowiedź że na pewno jest
    > i nic więcej nie dostanę :-) I co mam sobie maila od allegro wydrukować

    Odpisz im, że była faktura ale nie było UPSa i żeby dosłali.
    Do czego ci ten dowód zakupu i dlaczego wydruk z allegro nie wystarczy?

  • 4. Data: 2017-03-10 20:32:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Odpisz im, że była faktura ale nie było UPSa i żeby dosłali.

    Na to nie wpadłem ;-)

    > Do czego ci ten dowód zakupu i dlaczego wydruk z allegro nie wystarczy?

    A do skorzystania w razie potrzeby z gwarancji, nie potrzebuje dowodu
    zakupu? Wszędzie trąbią - "bez paragonu reklamacji nie uwzględniamy".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2017-03-10 22:28:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 20:32, Mateusz Bogusz pisze:

    > A do skorzystania w razie potrzeby z gwarancji, nie potrzebuje dowodu
    > zakupu? Wszędzie trąbią - "bez paragonu reklamacji nie uwzględniamy".

    Ale dowodem zakupu nie musi być faktura - zapis aukcji w zupełności
    wystarczy.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Na drugą prośbę, że jednak nie mam - dostałem odpowiedź że na pewno jest
    > i nic więcej nie dostanę :-) I co mam sobie maila od allegro wydrukować

    Do reklaamcji nie potrzebujesz faktury czy paragonu - potrzebny jest dowód
    zakupu czyli np. wydruk z aukcji.
    Ale jak chcesz fakture to poproś o duplikat.
    I oczywiście nie zapomnij firmie podziekować za fachową obsługę odpowiednim
    komentarzem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 7. Data: 2017-03-11 02:50:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz"

> [...]

    A do skorzystania w razie potrzeby z gwarancji, nie potrzebuje dowodu
    zakupu? Wszędzie trąbią - "bez paragonu reklamacji nie uwzględniamy".
    ---
    Zależy jakiej reklamacji. W konsumenckiej wystarczy wykazanie w dowolny
    sposób.

  • 8. Data: 2017-03-11 08:06:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2017 o 19:15, Mateusz Bogusz pisze:

> [...]
    > skan bądź inną wersję elektroniczną, usłyszałem że faktura została
    > wystawiona, była w paczce i żebym ją poszukał.

    Zadzwoń do Urzędy Skarbowego z pytaniem co zrobić jak sprzedawca nie
    chce wydać paragonu ani faktury. Już oni coś chyba wymyślą;)

    Shrek

  • 9. Data: 2017-03-11 10:10:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Takie informacje (a już szczególnie telefoniczne) mają w d... .

    -----

  • 10. Data: 2017-03-11 17:03:46
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 7:50 PM, re wrote:

> [...]
    > ---
    > Zależy jakiej reklamacji. W konsumenckiej wystarczy wykazanie w dowolny

    Wystarczy dowod zakupu. Np. aukcja z allegro.