  • 31. Data: 2017-03-13 23:23:41
    Temat: Re: Jak tam abonament RTV
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Są szanse, bo postarzanie produktów jest wbrew niemieckiej mentalności.

    -----

  • 32. Data: 2017-03-14 09:03:00
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > No to podnieść pit o 0.2 punktu procentowego (czy ile tam potrzeba) i
    > zapomnieć o "abonamencie" raz na zawsze.

    Tylko że bywa tak: w jednopokojowym mieszkaniu jest samotny emeryt który i tak jest
    zwolniony z powodu wieku i niskiej emerytury, a PIT za niego wypełnia ZUS. W dużym
    mieszkaniu obok jest 6 osób, każdy z nich wypełnia PIT. W tej formie nawet jako
    podatek jest to niezgodne z Konstytucją.

  • 33. Data: 2017-03-14 09:08:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
> [...]
    > za niego wypełnia ZUS. W dużym mieszkaniu obok jest 6 osób, każdy z
    > nich wypełnia PIT. W tej formie nawet jako podatek jest to niezgodne z

    Dlaczego? Dlaczego podatek na TVP musi być od mieszkania a nie od osoby?

    To że to byłoby _bardzo_ niezgodne z moim poczuciem sprawiedliwości nie
    znaczy że byłoby niezgodne z konstytucją już szczególnie w interpretacji
    TK (PiS) "szczęśliwie" nam nastał po TK (PO).

    --
    A. Filip
    Kto ma dziecko, sam jest jak dziecko. (Przysłowie abisyńskie)

  • 34. Data: 2017-03-14 10:13:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 23:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Są szanse, bo postarzanie produktów jest wbrew niemieckiej mentalności.

    Ale niemieccy księgowi już pokazali swoje zdziadzienie przy aferze z TDI :-)

  • 35. Data: 2017-03-14 16:39:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >W dużym mieszkaniu obok jest 6 osób, każdy z nich wypełnia PIT.
    >W tej formie nawet jako podatek jest to niezgodne z Konstytucją.

    Dlaczego ? Skoro wszyscy sie maja zlozyc na Kurskowizje, to przez PIT
    najsprawiedliwiej.

    J.

  • 36. Data: 2017-03-14 17:40:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A rolnikom wyłączmy telewizję.

    -----

  • 37. Data: 2017-03-16 01:47:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-03-17 o 09:03, Danusia pisze:

> [...]
    > za niego wypełnia ZUS. W dużym mieszkaniu obok jest 6 osób, każdy z
    > nich wypełnia PIT. W tej formie nawet jako podatek jest to niezgodne

    Bo upieramy się przy opodatkowaniu sztuki telewizora? To już od dawna
    jest fikcja. Ja przykładowo nie mam w domu żadnego telewizora, jeśli
    przez telewizor rozumieć urządzenie zdolne do odbioru programu
    telewizyjnego z anteny. Mam szereg monitorów, na których oglądamy
    program telewizyjny pochodzący czy to z Internetu, czy to z platformy
    cyfrowej.

    W mojej ocenie jeśli zakładamy, że telewizja ma być państwowa, to po
    pierwsze należałoby ją finansować z podatków (jak Policję, Wojsko i
    kilka innych urzędów). Z drugiej strony rygorystycznie przestrzegać
    apolityczności i poszanowania różnych innych standardów. Ponieważ
    uważam, ze to jest niewykonalne, wobec liczności kanałów dostępnych dla
    wszystkich istnienie państwowej telewizji uważam za zbyteczne.
    Sprywatyzować to i niech się utrzymują, jak pozostałe kanały. Tylko
    wówczas politycy stracili by wpływ na telewizje i moim zdaniem dlatego
    cały czas trwa przepychanka.

  • 38. Data: 2017-03-16 06:54:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I wtedy byłoby jak z górnictwem: ciągle "za mało", "sprzataczki mają równe żoładki"
    itp. itd.
    Osobny abonament przynajmniej zakresla jakoś budżet (za przekroczenie budżetu prezesi
    do więzienia).

    -----

  • 39. Data: 2017-03-16 11:57:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 06:54:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > I wtedy byłoby jak z górnictwem: ciągle "za mało", "sprzataczki mają równe żoładki"
    itp. itd.

    No przecie prezes Kurski właśnie od ponad roku nic innego nie robi tylko
    narzeka.
    Linków jest w bród; poniżej pierwszy z brzegu.
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jacek-kurski-do
    szlismy-do-sciany-brak-finansowania-oznacza-zwijanie
    -tvp#

    Licznym publicystom wyklętym, którzy zalęgli się nawet w TVP Kultura,
    bezsprzecznie wciąż jest "za mało", a co dopiero mówić o sprzątaczkach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 40. Data: 2017-03-16 12:29:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-16 o 11:57, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Licznym publicystom wyklętym, którzy zalęgli się nawet w TVP Kultura,
    > bezsprzecznie wciąż jest "za mało", a co dopiero mówić o sprzątaczkach.

    Niech zaczną likwidować kanały.
    Ma zostać TVP1, TVP2 i kanał lokalny, kanał dla Polonii zagranicznej
    może zostać jeśli znajdą inne źródło finansowania niż nasze pieniądze.