  • 41. Data: 2017-03-16 14:35:38
    Temat: Re: Jak tam abonament RTV
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 12:29:34 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Niech zaczną likwidować kanały.
    > Ma zostać TVP1, TVP2 i kanał lokalny, kanał dla Polonii zagranicznej
    > może zostać jeśli znajdą inne źródło finansowania niż nasze pieniądze.

    W ten sposób likwidujesz TVP Info wraz ze sztandarowym programem "W tyle
    wizji", w którym można podziwiać sam kwiat dziennikarstwa niepokornego,
    pękając przy tym ze śmiechu, a nawet Magdalenę Ogórek, dopiero co nawróconą
    na dobrą zmianę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 42. Data: 2017-03-16 17:03:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja go lubię, na wódkę bym poszedł, inteligentny choć niewykształcony chłopak z
    maturą, ale prezesem czegokolwiek nawet spółdzielni pracy to bym go nie zrobił.
    Jaka partia tacy prezesi.

    -----

  • 43. Data: 2017-03-16 17:04:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pani doktór występuje nago?
    To bym kiedyś obejrzał :-D
    Swoją drogą nikogo o takim nazwisku nie mozna traktować poważnie ;-)

    -----

  • 44. Data: 2017-03-17 08:13:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-16 o 17:04, ąćęłńóśźż pisze:

    > Swoją drogą nikogo o takim nazwisku nie mozna traktować poważnie ;-)

    Odezwał się ącki.

    Nie lubię PiSu, ale patrząc na alternatywę, i jakich argumentów używają
    ich wrogowie, trudno im nie kibicować.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2017-03-17 09:24:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 17:04:53 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pani doktór występuje nago?
    > To bym kiedyś obejrzał :-D

    Muszę Cię rozczarować co do ubioru, ale i tak nie będziesz sie nudził.
    Jest tego pełno na jutubie, więc nie musisz nawet kupować telewizora, bo
    komputer już masz.

  • 46. Data: 2017-03-17 22:10:25
    Od: "Pajdak" <a...@d...org>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/gielda/wiadomosci/zmiany-w-abo
    namencie-rtv-jest-stanowisko-cyfrowego-polsatu/w7dw2

    To tak samo jak z finasowaniem z naszych podatków partii politycznych. PO
    swego czasu złożyło taki wniosek ale nie udało się nikogo nakłonić do
    rezygnacji z darmowego papu. Abonament czy jak mu tam? Proszę bardzo ale
    proporcjonalnie do liczby dostepnych Dzielimy % na wszystkich. Abonamet (np.
    na TVPiS) proporcjonalnie do wysokości rocznej waloryzacji rent i emerytur.

    --
    Lepudruk

  • 47. Data: 2017-03-18 22:00:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Mar 2017 22:10:25 +0100, Pajdak napisał(a):
> [...]
    >>
    > To tak samo jak z finasowaniem z naszych podatków partii politycznych. PO
    > swego czasu złożyło taki wniosek ale nie udało się nikogo nakłonić do

    Przeciez mieli wiekszosc sejmowa. Nie udalo sie koalicjanta namowic do
    idei ?

    A wcale nie jestem przekonany czy to dobry pomysl.
    Szczegolnie ze ostatnio padla kwota 60mln zl rocznie na te doplaty.
    Kropla w morzu innych wydatkow.

    J.