  • 11. Data: 2017-03-10 19:48:28
    Temat: Re: Jak tam abonament RTV
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 19:35, witek pisze:
    > Nie zaczne.
    > 1. Pewne dochody są niejawne i nie podlegają raportowaniu do US. :)
    > 2. Po za tym dochód jest na pewną firmę na cyprze.
    > 3. Ja nie pobieram żadnego wynagrodzenia i utrzymuję się z darownizn
    > osób trzecich w kwotach zwolnionych z opoatkowania.

    I właśnie dlatego że "cfaniaczki" w tym skomplikowanym _PRAWIE_ zawsze
    znajdą lukę (często celowo zostawioną) to powinno się dofinansowywać z
    budżetu.

    Już wiadomo że całe to zamieszanie z ubezpieczeniem zdrowotnym i
    kontrolowaniem opłacania składek jest droższe niż wprost objęcie
    ubezpieczeniem każdego obywatela.

    Tylko po co było jeść tą żabę i marnować siły i środki przez tyle lat?

  • 12. Data: 2017-03-11 00:50:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    I właśnie dlatego że "cfaniaczki" w tym skomplikowanym _PRAWIE_ zawsze
    znajdą lukę (często celowo zostawioną) to powinno się dofinansowywać z
    ---
    A kto sfinansuje ten budżet ? Tu jest problem, że obywatele nie chcą
    finansować własnego państwa bo ono zbyt duże obciążenia nakłada. Rozsądny
    podatek to jakiś 1% !!!

    Wprost a nie w poprzek ?

  • 13. Data: 2017-03-11 00:50:35
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 12:48 PM, z wrote:

    > I właśnie dlatego że "cfaniaczki" w tym skomplikowanym _PRAWIE_ zawsze
    > znajdą lukę (często celowo zostawioną) to powinno się dofinansowywać z
    > budżetu.

    Czyli z podatkow czyli z mojej kieszeni.

    Nie.

    Jak ktos chce sobie to oglądać to niech sobie za to zapłaci.

  • 14. Data: 2017-03-11 02:42:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 19:43, z pisze:

    > Animka to taki trudny przypadek :-)
    >
    > Na początku robi wrażenie wyszczekanej przekupki co się na wszystkim
    > zna i musi postawić na swoim.
    > Później dostrzegasz jej braki i ułomności i chcesz jej pomóc w niedoli.
    > A na koniec się zastanawiasz czy nie zostałeś wkręcony przez jakiegoś
    > trola bo czasem błyśnie wiedzą ale nie wtedy co potrzeba a braki w
    > podstawach budzą podejrzenia :-)

    Nie rozumiem o co się czepiasz trollu. Wylazłeś mi z sedesu i omyłkowo
    Ci odpisałam. Ten drugi niby mundry już od dawna siedzi w Kf-ie.

    Spadaj.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-03-11 13:21:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    il.me

> [...]
    > 3. Ja nie pobieram żadnego wynagrodzenia i utrzymuję się z darownizn
    > osób trzecich w kwotach zwolnionych z opoatkowania.

    Ale wiesz, że wywiad skarbowy zagląda na grupy? Poważnie mówię.

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2017-03-11 14:24:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-11 o 00:50, witek pisze:
    > Jak ktos chce sobie to oglądać to niech sobie za to zapłaci.

    Płacisz tak samo z własnej kieszeni na partie polityczne.
    Bądź konsekwentny.
    To bardzo podobne argumenty za i przeciw _płaceniu_ jak na media publiczne.
    Bądź konsekwentny. Głosuj na tych co zlikwidują finansowanie partii.

    PS. A może nie zdajesz sobie sprawy że płacisz na partie? To nie mam
    więcej pytań :-)

  • 17. Data: 2017-03-11 14:26:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-11 o 02:42, Animka pisze:
    > Spadaj.

    Właśnie jesteś na pierwszym wyszczekanym etapie. Idź spać bo kolejne są
    tylko gorsze :-)

  • 18. Data: 2017-03-11 17:07:31
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 5:50 PM, re wrote:
    > A kto sfinansuje ten budżet ? Tu jest problem, że obywatele nie chcą
    > finansować własnego państwa bo ono zbyt duże obciążenia nakłada.
    > Rozsądny podatek to jakiś 1% !!!

    Państwo powinno kontrolować ewentualnie wojsko i bank centralny.
    DO tego dużego budżetu nie potrzeba.

  • 19. Data: 2017-03-11 17:09:58
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/11/2017 6:21 AM, Sonn wrote:

    > Ale wiesz, że wywiad skarbowy zagląda na grupy? Poważnie mówię.

    Moze sobie zaglądać i tak się odbije od "access denied".

    A darowizny już sprawdzali kilkakrotnie.
    Niestety jak do tej pory jest "do zera".

  • 20. Data: 2017-03-12 08:20:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W Twoim wieku powinnaś być już zwolniona.

    -----