  • 11. Data: 2005-05-20 19:07:34
    Temat: Re: Jak sie bronic? (nielegalne oprogramowanie)
    Od: borowka <s...@l...pl>

    Audyt wrote:
    > D wrote:
    >
    > ciach

    > Cudzyslow nie na miejscu. To taka sama kradziez jak kazda inna.
    > Pozdrawiam

    Krasc to mozna cos co jest cudze. Jezeli zaplacilam za ksiazke to moge
    robic co z nia chce, BO JE SEST MOJA. Tak samo z uzywaniem programu. W
    te licencje Bill Gates moze wpisywac co chce. Najlepiej niech nie
    monoplizuje rynku i bedzie spokoj. Linux rulez!

  • 12. Data: 2005-05-20 19:10:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-20 20:49, Audyt rzecze:
    > Cudzyslow nie na miejscu. To taka sama kradziez jak kazda inna.

    Daruj sobie te oszołomskie brednie o kradzieży bo tylko deprecjonujesz
    sprawę, w której chcesz gardłować.
    No chyba, że o to Ci chodzi ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 13. Data: 2005-05-20 22:17:16
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Audyt" <m...@w...pl> writes:

    > D wrote:
    >
    > ciach
    >
    > Cudzyslow nie na miejscu. To taka sama kradziez jak kazda inna.

    MSZ niezupełnie -- oprogramowanie jest 'klonowalne' w przeciwieństwie
    do, przykładowo, samochodów. Ale że przestępstwo, to na pewno.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 14. Data: 2005-05-21 11:36:02
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > MSZ niezupełnie -- oprogramowanie jest 'klonowalne' w przeciwieństwie
    > do, przykładowo, samochodów. Ale że przestępstwo, to na pewno.

    robi sie OT
    moze niech osoba co zadala pierwotne pytanie opisze jak sprawy sie dalej
    potocza, w koncu kazdego, kto kupowal jakies backupy moze to kiedys spotkac.

  • 15. Data: 2005-05-22 14:03:13
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "D" <d...@o...pl> writes:

    > robi sie OT
    > moze niech osoba co zadala pierwotne pytanie opisze jak sprawy sie
    > dalej potocza, w koncu kazdego, kto kupowal jakies backupy moze
    > to kiedys spotkac.

    Pewnie ostateczna decyzja należy do sędziego, ale warto wiedzieć takie
    rzeczy, żeby w razie czego nie dać się zastraszyć przed nadgorliwych
    i niedouczonych policjantów :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl