  • 1. Data: 2005-05-19 16:04:20
    Temat: Alimenty i komornik
    Od: "Mirek" <m...@t...pl>

    Witam!
    Mam krótkie pytanie, ale najpierw opisze sytuację:
    W poniedzialek dostalem pismo od komornika o zajecie pensji w calosci. Z
    alimentami zalegalem za dwa miesiace.
    Pracodawca wyplacil komornikowi za miesiac obecny:) ma moja prosbe:)
    Ja zaplacilem za zalegle dwa razem z odsetkami.

    1.Czy to powstrzyma komornika od dalszego zajmowania pensji na poczet
    przyszlych alimentow???
    2. Jezeli nie powstrzyma, to co mam zrobić zeby komornik zaprzestal
    czynnosci???
    Bardzo prosze o odpowiedz
    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2005-05-19 16:51:37
    Temat: Re: Alimenty i komornik
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Mirek" <m...@t...pl> naskrobał/a w

    > 1.Czy to powstrzyma komornika od dalszego zajmowania pensji na
    > poczet przyszlych alimentow???

    Nie.

    > 2. Jezeli nie powstrzyma, to co mam zrobić zeby komornik zaprzestal
    > czynnosci???

    Idziesz do byłej żony, czy komu tam masz płacić i prosisz o wycofanie
    sprawy od komornika.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Chrzanic sygnaturki !!!!

  • 3. Data: 2005-05-19 19:48:16
    Od: "xxx" <...@...x>

    a jesli nie wycofa? to co wtedy?

    a teraz drugie pytanie:
    ja mialem podobna sytuacje z tym ze to byl okres za 3 lata. spotkalem sie z
    zona, zaplacilem jej co trzeba. wystawila mi pokwitowanie, wycofala od
    komornika a komornik chce 15 procent kwoty bo twierdzi ze mu sie nalezy.
    moze i sie nalezy ale za te 2 pensje ktore sciagnol i odrazu potracil sobie
    koszta za swoja egzekucje. a czy ma prawo zadac pieniedzy za cos czego nei
    zrobil? czyli za to ze ja sam uregulowalem co trzeba? on przeceirz palcem
    nie kiwnol a chce spore pieniadze...

    co mam zrobic z tym fantem?

  • 4. Data: 2005-05-20 10:38:57
    Od: ":\)" <i...@i...pl>

    A z jakiej racji zabrał Ci całą pensję? Miałem podobna sytuację i zabrał mi
    tylko część wynagrodzenia....

  • 5. Data: 2005-05-20 10:59:30
    Od: "xxx" <...@...x>

    z tego co wiem to 60 % moze. ja tez tyle mialem zabrane

  • 6. Data: 2005-05-20 17:46:36
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > co mam zrobic z tym fantem?

    Dosłownie 2-3 dni temu był jakiś wyrok (chyba SN) w sprawie kosztów
    komorniczych. Musisz sam poszukać. Nawet dokładnie nie pamiętam, który to
    był sąd. W każdym razie, też chcieli 15% od nie ściągniętych należności.
    Sąd uznał, że te pieniądze nie należą się komornikowi.

    pozdr.

  • 7. Data: 2005-05-21 14:11:31

    jasne, ale gdzie tego poszukac? poszukalbym w google ale musze miec jakis
    punkt zaczepienia. a czes leci...