  • 41. Data: 2010-11-30 16:43:26
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    Jak lasce by nogę urwało, też by jej
    > było gorzej. A jednak jej pracodawca nie dostałby wtedy kary.

    Jak nie, a 33 dni zwolnienia to pryszcz?
    J.

  • 42. Data: 2010-11-30 16:44:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 17:43, krys pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >
    > Jak lasce by nogę urwało, też by jej
    >
    > Jak nie, a 33 dni zwolnienia to pryszcz?

    No ale nie musiałby jej utrzymywać przez kolejny rok.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2010-11-30 16:46:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale nie musiałby jej utrzymywać przez kolejny rok.

    Dlaczego akurat rok?
    J.

  • 44. Data: 2010-11-30 16:48:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 17:46, krys pisze:

    > Dlaczego akurat rok?

    A już potem za macierzyńskie płaci państwo?
    A co ze zwolnieniem po macierzyńskim? Można? Czy też przez ileśtam nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2010-11-30 16:58:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A już potem za macierzyńskie płaci państwo?
    > A co ze zwolnieniem po macierzyńskim? Można? Czy też przez ileśtam nie?

    A co z umową na czas określony? Z wychowawczym?
    J.

  • 46. Data: 2010-11-30 17:26:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.11.2010 17:44), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale nie musiałby jej utrzymywać przez kolejny rok.

    A jak ją niby utrzymuje przez kolejny rok?

    Z tego co wiem, to jedyna niedogodność dla pracodawcy jest taka, że musi
    zapłacić za ten pierwszy miesiąc zwolnienia (ale jak po prostu poważniej
    zachoruje to też musi) a potem ją przyjąć z powrotem jak wróci ze
    zwolnienia ciążowego/macierzyńskiego/wychowawczego.

    No i to że nigdy nie wie kiedy ta wróci.

    Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie żeby ją zaraz po tym zwolnić.

    p. m.

  • 47. Data: 2010-11-30 18:14:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A już potem za macierzyńskie płaci państwo?

    Tak.

    > A co ze zwolnieniem po macierzyńskim? Można?

    No coś Ty, na jakiej podstawie?

    K.

  • 48. Data: 2010-11-30 18:16:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 19:14, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    > No coś Ty, na jakiej podstawie?

    Na takiej, że jest kuźwa niepotrzebna.... Przecież chyba przez to, że
    babka zaszła, to pracodawca nie ma obowiązku jej dożywotnio pensji
    wypłacać i kiedyś w końcu chyba może ją już zwolnić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 49. Data: 2010-11-30 18:20:49
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Na takiej, że jest kuźwa niepotrzebna....

    Tfu! Zrozumiałem, że chodzi Ci o zwolenienie lekarskie ;-)
    Zwolenienie z pracy jak najbardziej - zresztą nawet nie ma jak zwalniać, bo
    umowa już dawno wygasła.

    K.

  • 50. Data: 2010-11-30 18:38:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 19:20, Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Tfu! Zrozumiałem, że chodzi Ci o zwolenienie lekarskie ;-)
    > Zwolenienie z pracy jak najbardziej - zresztą nawet nie ma jak zwalniać,

    No wygasła, ale o ile dobrze rozumiem, to a-konto ,,wyszłam i zaszłam''
    ma obowiązek ją przedłużyć. Ino na jak długo?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek