    From: "RP" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak liczyc 30 dni na odpowiedz do reklamacji ??
    Date: Fri, 13 Dec 2002 10:37:43 +0100

    Witam,

    wyslalem faksem reklamacje uslugi (dostep do netu) 13 listopada 2002
    operator (astercity) zgodnie z umowa daje sobie 30 dni na odpowiedz (niech i
    tak bedzie - nie podwazam tego - a moze powienienem ??)

    no i wlasnie - jak liczyc te 30 dni - wg mnie wczoraj uplynelo 30 dni od
    zlozenia reklamacji (12 grudnia) - wg operatora - dopiero dzisiaj (ze
    wzgledu na to, ze poszedl faks - nie ma mowy o tym, ze dostali z jakims
    opoznieniem - chociaz z ciekawostek najpierw potwierdzono mi telefonicznie,
    ze faks dotarl - a po 2 tyg. wyparto sie tego - dopiero po niezbyt
    przyjemnej wymianie telefoniczno/faksowej - "cudownie" sie odnalazl)

    no i druga sprawa - operator ma 30 dni na odpowiedz - ale czy to oznacza, ze
    w ciagu tych 30 dni ja mam dostac pismo - czy oni maja je wyslac (czyli
    dostane je z jakims opoznieniem ??) - jak sprawdzic kiedy je wyslali ??

    pozdrawiam,
    RP