  • 1. Data: 2002-02-11 00:53:01
    Temat: Jak kupic nieruchomosc podzielona na ochnaście częsci?
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    Witam!
    Mam na oku tak? ?adn? dzia?k?, ale z tego co si? dowiedzia?em w wyniku
    spadku jest w posiadaniu parunastu osób. Jak mog? kupiae tak?
    nieruchomo?ae? Od czego zacz?ae?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt

  • 2. Data: 2002-02-11 08:49:27
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 11 Feb 2002, Iktorn wrote:

    > Mam na oku taką ładną działkę, ale z tego co się dowiedziałem w wyniku
    > spadku jest w posiadaniu parunastu osób. Jak mogę kupić taką
    > nieruchomość? Od czego zacząć?

    Od sprawdzenia czy wydano już stw. nabycia spadku. Potem można wpłynąć na
    spadkobierców aby zbyli/darowali swoje części jednemu z nich, który z
    kolei zbędzie je tobie (łatwiejsze to niż ustanawianie kilkunastu
    pełnomocnictw notarialnie poświadczonych).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.