  • 1. Data: 2002-02-10 16:50:19
    Temat: w sprawie nabrudzenia
    Od: "z" <z...@i...pl>

    Jeżeli sąsiad nabrudził mi na balkonie/trzepie obrus/ i rozlał napój pepsi
    colę, prawdopodobnie zrobił to celowo.Masz jaki art. na ten występek.
    pozdrawiam, Zbych

  • 2. Data: 2002-02-10 17:11:37
    Temat: Re: w sprawie nabrudzenia
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

    > Jeżeli sąsiad nabrudził mi na balkonie/trzepie obrus/ i rozlał napój
    pepsi
    > colę, prawdopodobnie zrobił to celowo.Masz jaki art. na ten występek.
    > pozdrawiam, Zbych

    e, no wystepek to to raczej nie bedzie - jesli juz to raczej wykroczenie

    ---
    99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
    http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
    ---