  • 1. Data: 2002-02-10 18:47:10
    Temat: wniosek o separacje
    Od: "leomir" <l...@p...onet.pl>

    Zupełnie nie mam pojęcia gdzie takie coś składać, jak powinno zostać
    sformułowane i jakie poniosę koszty. Mam nadzieję, że wybaczycie
    amatorszczyznę

    Mirek Leomir Węckowicz

  • 2. Data: 2002-02-11 20:32:18
    Temat: Re: wniosek o separacje
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 10 Feb 2002, leomir wrote:

    > Zupełnie nie mam pojęcia gdzie takie coś składać, jak powinno zostać

    Tryb nieprocesowy jest zasadny tylko jeśli separacja następuje za zgodą
    obojga małżonków. W przeciwnym razie trzeba wystosować pozew (sąd
    oczywiście skieruje sprawę do właściwego trybu, ale spowoduje to pewną
    zwłokę).

    Właściwy jest według zasad ogólnych sąd rejonowy miejsca zamieszkania
    pozwanego (lub wnioskodawcy). Wpis stały w kwocie 500 zł (§ 11.01 rozp. MS
    z 13 VI 1967 o wysokości wpisów w sprawach cywilnych) przy pozwie lub 100
    zł przy wniosku (§ 12.01 ibidem).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-14 17:49:32
    Od: "leomir" <l...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki

    Mirek Leomir Węckowicz

  • 4. Data: 2002-03-08 16:48:17
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

> [...]
    LotF]
    > Myślę ,że tu nastąpił błąd tak było przed nowelizacją odn.rozwodów
    prowadziły to sądy rodzinne dla ostatniego miejsca wspolnego miejsca zam.
    stron teraz rozwodami i seperacja zajmuja sie sądy okręgowe ...
    i tak samo Sad Okręgowy jak i rejonowe mają swoje biura podawcze gdzie
    nalezy składać pozwy ,wnioski itp.