  • 1. Data: 2002-02-11 06:31:37
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Korbolek" <k...@p...pl>

    Witam,

    Mam do Was pytanie, mam nadzieję, że mi pomożecie. Otóż: mam reprodukcje
    starych pocztówek z ok. 1900 (wszystkie ponad 70 lat, bez nazwiska autora).
    Z tyłu jest notka "ze zbiorów Muzeum ..." i "Copyright by Muzeum ..., 1998".
    Czy skany takich pocztówek mogę wykorzystać na stronie internetowej? I do
    czego prawo ma Muzeum. Do oryginału pocztówki chyba nie (czy ja dobrze
    rozumuję?)

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl

  • 2. Data: 2002-02-11 08:50:31
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 11 Feb 2002, Korbolek wrote:

> [...]
    > Czy skany takich pocztówek mogę wykorzystać na stronie internetowej? I do
    > czego prawo ma Muzeum. Do oryginału pocztówki chyba nie (czy ja dobrze

    Do oryginału nie, ale do reprodukcji tak. Zatem reprodukcji bez pozwolenia
    muzeum nie możesz rozpowszechniać - co innego gdybyś się tam przeszedł i
    zrobił swoją własną reprodukcję.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.