  • 1. Data: 2004-07-12 18:23:30
    Temat: Jak i czy to możliwe - Sąd Pracy ?
    Od: l...@v...pl

    Pozew złożony w SP.

    Wezwanie do usunięcia braków sygn akt 123 (ksero załączników), wykonano w terminie.

    Następnie wezwanie do złożenia pozwu na formularzu sygn. akt 456, ponownie
    wykonane w terminie.

    Wezwanie na rozprawę dla sygn. 456 wskazano termin itd.

    Za kilka dni wezwanie do usunięcia braków przez załąaczenie ksera załączników w
    spr. o sygn 123. pod rygorem cofnięcia pozwy.

    Wniosek:
    Jeden pozew dwie sprawy ;)

  • 2. Data: 2004-07-12 19:33:48
    Temat: Re: Jak i czy to możliwe - Sąd Pracy ?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    załączników w
    > spr. o sygn 123. pod rygorem cofnięcia pozwy.

    Niezrozumiały post.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-12 19:44:00
    Temat: TROCHE jaśniej napisane
    Od: l...@v...pl

    Powód składa pozew w Sądzie Pracy, następnie po pewnym czasię otrzymuje wezwanie
    do usunięcia braków formwalnych pisma poprzez dołączenie odpisów załączników
    (sygn. sprawy 123), w wyznaczonym terminie usunięte zostają owe braki.

    Po kolejnych kilku dniach powód otrzymuje wezwanie do złożenia pozwu na
    urzędowym formularzu (sygn. sprawy 456), zakłopotany powód przepisuje swój
    pierwotny pozew do urzędowego formularza i składa ponownie)

    Po następnych klilku dniach otrzymuje powod wezwanie na rozprawę o sprawie o
    sygn 456.

    Następnie po kolejnych paru dniach powód otrzymuje wezwanie do usunięcia braków
    w spr. o sygn 123.

    JEDEN pozew a dwie sprawy dwie sygnatury ;))

  • 4. Data: 2004-07-12 20:00:43
    Temat: Re: TROCHE jaśniej napisane
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    braków
    > w spr. o sygn 123.
    >
    > JEDEN pozew a dwie sprawy dwie sygnatury ;))

    Czy to historyjka, czy jakieś pytanie?
    A nie mają przypadkiem różnych początków sygnatur? Pierwsza P, a druga Pn ?
    Może sprawa zarejestrowana początkowo w postepoeaniu zwyczajnym
    (repetytorium P) została przeniesiona do innego Repetytorumim?

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-07-13 07:08:56
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 12 Jul 2004 22:00:43 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

> [...]
    > Może sprawa zarejestrowana początkowo w postepoeaniu zwyczajnym
    > (repetytorium P) została przeniesiona do innego Repetytorumim?

    RE-PER-TORIUM

    Ale wtedy byłaby zakreślona w poprzednim. Prawdopodobnie pozew na
    formularzu wniesiono po ustalonym terminie albo bez pisma przewodniego (a
    raczej to drugie) i wpisano pod nowy numer. Potraktowano jak wniesienie
    nowego pozwu. A co do poprzedniego to ktoś się mógł w sekretariacie
    pogubić.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 6. Data: 2004-07-13 07:32:38
    Od: l...@v...pl

> [...]
    >
    > --
    > Falkenstein
    > Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

    Ok to stan faktyczny, tak było spr. się wyjasniła, a przytaczałem w ramach
    ciekawostki.

    Bład polegał na tym, iż wniesienie pozwu na formularzu potraktowane zostało jak
    wniesienie nowej sprawy, jednak zastanawiające jest to, że pozew był "goły" bez
    załaczników, albowiem załączniki były przy pierwszym pozwie (lnijka pod linijkę)
    . Na szczęście ktoś w sekretariacie po interwencji zorientował się, że z jednej
    sprawy zrobiły się dwię.

    P.S.
    Wyrok zasądzający wynagrodzenie zapadł, a teraz walka z Sp. z o.o. trwa, bo
    pracodawca-dłużnik-pozwany jest straszliwy.