    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TROCHE jaśniej napisane
    Date: 13 Jul 2004 09:32:38 +0200

    > RE-PER-TORIUM
    >
    > Ale wtedy byłaby zakreślona w poprzednim. Prawdopodobnie pozew na
    > formularzu wniesiono po ustalonym terminie albo bez pisma przewodniego (a
    > raczej to drugie) i wpisano pod nowy numer. Potraktowano jak wniesienie
    > nowego pozwu. A co do poprzedniego to ktoś się mógł w sekretariacie
    > pogubić.
    >
    > --
    > Falkenstein
    > Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

    Ok to stan faktyczny, tak było spr. się wyjasniła, a przytaczałem w ramach
    ciekawostki.

    Bład polegał na tym, iż wniesienie pozwu na formularzu potraktowane zostało jak
    wniesienie nowej sprawy, jednak zastanawiające jest to, że pozew był "goły" bez
    załaczników, albowiem załączniki były przy pierwszym pozwie (lnijka pod linijkę)
    . Na szczęście ktoś w sekretariacie po interwencji zorientował się, że z jednej
    sprawy zrobiły się dwię.

    P.S.
    Wyrok zasądzający wynagrodzenie zapadł, a teraz walka z Sp. z o.o. trwa, bo
    pracodawca-dłużnik-pozwany jest straszliwy.