  • 1. Data: 2004-07-12 17:34:44
    Temat: Pracza czy w szkodliwych warunkach????
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    Witam

    Pracuje 8 - 10h dziennie w pomieszczeniu zaciemnionym (bez okien tylko
    swiatło jazeniowe)
    -Czy nalezy mi sie dodatek za prace w szkodliwych warunkach
    - Jezeli tak to w jakiej wysokości

    Pozdrawiam
    F@t

  • 2. Data: 2004-07-12 19:34:45
    Temat: Re: Pracza czy w szkodliwych warunkach????
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Fat" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swiatło jazeniowe)
    > -Czy nalezy mi sie dodatek za prace w szkodliwych warunkach

    To zależy od wewnętrznych regulacji pracodawcy.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-13 05:11:25
    Od: "Fat" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > To zależy od wewnętrznych regulacji pracodawcy.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Ale napewno sa jakies przepisy regulujace ten temat