  • 1. Data: 2004-07-12 18:17:52
    Temat: ustawy o funduszach emeryt. oraz inwestycyjnych
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    szukam kogos, kto interesuje sie zagadnieniami prawnymi zwiazanymi z ustawa
    o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawa o
    funduszach inwestycyjnych. Pisze prace magisterska i pogubilam sie w
    nowelizacjach i projektach zmian ww. ustaw. Komentarze, ktore pojawiaja sie
    w prasie, mowia czesto o planowanych zmianach i ciezko jest mi ustalic, czy
    rzeczywiscie weszly one w zycie z planowana data.
    Bardzo prosze o konakt osobe, ktora moglaby mi pomoc i ktorej moglabym zadac
    dokladniejsze pytania.
    pozdrowienia
    Baska