  • 91. Data: 2012-11-26 11:22:11
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > korespondencji. Zwłąszcza wyczulam, by nie odbierać sądówki na cudze
    > dane osobowe. Odmówić odbioru z adnotacją, że adresat nie znany.

    Ile razy już przerabialiśmy, że adnotację taką może (chce?) zrobić
    tylko listonosz? Jeśli dojdzie do wrzucenia awiza do skrzynki, poczta
    zwraca list z adnotacją "awizowano, nie podjęte" i KATEGORYCZNIE
    ODMAWIA innej adnotacji. Nie mamy pańskiego płaszcza...

    MJ

  • 92. Data: 2012-11-26 11:33:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:
    > Jeśli dojdzie do wrzucenia awiza do skrzynki, poczta
    > zwraca list z adnotacją "awizowano, nie podjęte" i KATEGORYCZNIE
    > ODMAWIA innej adnotacji.

    bo pewne rozporzrzadzenie pewnego ministra nie daje jej prawa do
    napisania czegokolwiek innego.

  • 93. Data: 2012-11-27 23:24:54
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    > Pozwij mnie, wykorzystaj doręczenie przez awizację, stań się bogaty...

    Nie kuś, jeszcze grupowa pieniaczyna uwierzy i ...