  • 1. Data: 2012-11-23 22:05:37
    Temat: http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    przed zakupem nieruchomosci chcialem sprawdzic ksiege wieczysta,
    ktorej ostatni czlon numeracji ma 3 cyfry. probowalem na stronie
    ekw.ms.gov.pl ale ten wspanialy formularz akceptuje tylko 1 cyfre
    na ostatniej pozycji. czy to ekw to jest jakis absurd za publiczne
    pieniadze? jak ja mam to sprawdzic elektronicznie? :)

    komus sie udalo moze? :)

  • 2. Data: 2012-11-23 22:12:18
    Temat: Re: http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

> [...]
    > na ostatniej pozycji. czy to ekw to jest jakis absurd za publiczne
    > pieniadze? jak ja mam to sprawdzic elektronicznie? :)

    a przepraszam, pomylilem numer dzialki z numerem kw.