  • 11. Data: 2020-10-26 15:19:40
    Temat: Re: Interwencja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A widzisz.

    -----
    > Z przecinkiem.

  • 12. Data: 2020-10-26 15:51:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 15:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > A widzisz.

    No właśnie przecinka nie widzę:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-10-26 21:29:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2020 14:55:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bessenu...

    W sprawach mniejszej wagi - jakis tam sens ma.
    Troche jak wyrok w zawieszeniu, ale bez formalnego wyroku.

    > Ogólnie takie jest tłumaczenie.

    no wiesz - sprawni maja byc, zlodziei gonic ...

    > Czy aby na pewno? ;)

    > Jak który nie potrafi nad prostymi emocjami zapanować, to
    > noga-dupa-brama. A co prawo mówi o emce po wylocie w trybie nagłym - na
    > przykład z powodu skazania?

    Nie wiem, ale sam wiesz ile sie u nas czeka na skazanie.
    A jak w apelacji uniewinnia, albo tylko anuluja skazanie, to co -
    wyplate z paru lat chcesz placic ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-10-27 02:13:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 21:29, J.F. pisze:

    > W sprawach mniejszej wagi - jakis tam sens ma.
    > Troche jak wyrok w zawieszeniu, ale bez formalnego wyroku.

    Czyli bez sensu.

    > no wiesz - sprawni maja byc, zlodziei gonic ...

    I tak nie gonią.

    > Nie wiem, ale sam wiesz ile sie u nas czeka na skazanie.

    Ci akurat jakoś długo nie czekali.

    > A jak w apelacji uniewinnia, albo tylko anuluja skazanie, to co -
    > wyplate z paru lat chcesz placic ? :-)

    W przypadku normalnego obywatela mowa jest o trzech miechach.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-10-27 17:38:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Czyli bez sensu.

    Jesli spowoduje, ze sprawca przestanie czynic zlo ... to nie tak bez
    sensu.

    A jak nie przestanie - to sie umorzenie wznowi i beknie podwojnie.

    >I tak nie gonią.

    Czasem gonia ...

    >Ci akurat jakoś długo nie czekali.

    Bo to procedura szybka, rozprawa moze byc dluzsza.

    >W przypadku normalnego obywatela mowa jest o trzech miechach.

    To Ty sie o trzy pensje procesujesz ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-10-27 20:06:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2020 o 17:38, J.F. pisze:

    > Jesli spowoduje, ze sprawca przestanie czynic zlo ... to nie tak bez sensu.

    Od tego są zawiasy.

    > Czasem gonia ...

    To niech po ulicach ganiają ci młodsi, a ci bardziej doświadczeni
    prowadzą sprawy. Ale... może lepiej nie. Moje prywatne zdanie jest
    takie, że noszenie mundyru (nie tylko policyjnego) uszkadza psychikę i
    oni powinni iść na renty jako niepełnosprawni:P

    > Bo to procedura szybka, rozprawa moze byc dluzsza.

    Trudno. Temat na inną dyskusję.

    > To Ty sie o trzy pensje procesujesz ? :-)

    Jak kulson zajdzie w ciąże, to też będzie się procesował o więcej:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-10-28 09:33:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>