eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy pracodawca ma prawo zwolnić za "gorący protest" przeciw obchodzeniu w pracy "Dnia Solidarności z Prześladowanymi Palestyńczykami"? [IKEA+]

  • 1. Data: 2020-10-22 16:26:17
    Temat: Czy pracodawca ma prawo zwolnić za "gorący protest" przeciw obchodzeniu w pracy "Dnia Solidarności z Prześladowanymi Palestyńczykami"? [IKEA+]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sądząc po logice wywodów strony "IKEA ma 200% racji" wystarczy "tylko"
    aż tak wkurzyć zatrudnianych przeciwników takich obchodów
    "pod dobrowolnym przymusem" by powiedzieli o parę słów za
    dużo a dupa będzie obita blachą że hoho :-)

    To nie jest jedyny przykład konsekwencji uznania że IKEA miała 100%
    racji. Ja jestem w stanie przełknąć wiele, "Lex IKEA" też o ile będzie
    stosowane *konsekwentnie* także w innych sprawach/kwestiach.
    Wszyscy ludzie są równi ale LGBT są równiejsi?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-10-22 19:41:49
    Od: Kviat

    W dniu 22.10.2020 o 16:26, A. Filip pisze:
    > Sądząc po logice wywodów strony "IKEA ma 200% racji" wystarczy "tylko"
    > aż tak wkurzyć zatrudnianych przeciwników takich obchodów

    ...żeby zaczęli grozić innym śmiercią.
    Faktycznie, to tylko "gorący protest".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2020-10-23 07:41:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 19:41, Kviat pisze:
    > ...żeby zaczęli grozić innym śmiercią.
    > Faktycznie, to tylko "gorący protest".

    Tylko prosty człowiek interpretuje słowa Biblii DOSŁOWNIE.

    Ty widać do kościoła nie chodzisz. Tam byś usłyszał jak te słowa
    rozumieć w dzisiejszych czasach.
    Jest wiele takich cytatów i tłumaczeń.
    Dzisiaj pewnie napisano by to "nowocześniej" tak żeby 99% gospodyń
    domowych zrozumiało.

    Chociaż... Może właśnie dobitnie jest lepiej bo trafia do ogłupionej
    lewacką propagandą mentalnej miernoty.

    Będą się takie Kwiaty żołądkować i tupać nóżkami...

    Ale Ty nie jesteś godzien tego pojąć. Może przez swoją ułomność a może
    robisz ZADYMĘ SPECJALNIE. A jeśli jeszcze Ci za to płacą...

    PS. Jeśli dzisiaj zacytuję słowa Sikorskiego "Dorżniemy watahę" to też
    nawołuję do morderstwa?

    Gorzej: Czy Sikorski poniósł jakieś konsekwencje za swoje "nawoływanie"?

    ODPOWIEDZ

  • 4. Data: 2020-10-23 11:44:55
    Od: Kviat

    W dniu 23.10.2020 o 07:41, _Master_ pisze:

    > Tylko prosty człowiek interpretuje słowa Biblii DOSŁOWNIE.
    >
    > Ty widać do kościoła nie chodzisz. Tam byś usłyszał jak te słowa
    > rozumieć w dzisiejszych czasach.

    Tego mi właśnie brakuje, żeby jakiś niedouczony facet widzący diabła w
    pokemonach, różowych jednorożcach czy innych zabawkach, przebierający
    się w sukienki i koronki, mówił mi jak mam coś rozumieć... Już pędzę do
    kościoła żeby mi powiedzieli co i jak mam myśleć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr