  • 11. Data: 2019-10-23 00:07:51
    Temat: Re: Interptetacja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zaczynam wierzyć, że za komuny było lepiej.

    -----

  • 12. Data: 2019-10-23 00:10:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Byłeś wtedy zastępowym, czy drużynowym?

    -----

  • 13. Data: 2019-10-23 06:19:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 00:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Byłeś wtedy zastępowym, czy drużynowym?

    NIe byłem - możesz odpowiadać pod cytatami?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-10-23 09:14:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 00:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zaczynam wierzyć, że za komuny było lepiej.
    >

    > -----

    ile ąćęłńóśźż ma lat ? najwyraźniej nigdy nie żył w PRL:))))))))

  • 15. Data: 2019-10-23 13:03:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Oct 2019 18:16:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Politycy PO wszyscy bezdzietni?

    Stosunkowo mało polityków PO jest księżmi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2019-10-23 13:11:33
    Od: n...@o...pl

    w <5daf1e6d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Co w języku prawniczym oznacza:
    >
    > "Całkowicie nieprawdziwe oraz zniesławiające są pojawiające się ostatnio
    > w przestrzeni publicznej plotki dotyczące rzekomej przyczyny urlopu
    > księdza Tymoteusza Szydło. W szczególności całkowicie nieprawdziwa jest
    > informacja, że ksiądz Tymoteusz został ojcem. "
    >
    > Bo jakoś tak dziwnie ostatnio - jak chodziły pogłoski, że marszałek
    > rucha nieletnie, to grzmiał o atakach na urząd, groził pozwali, ale znie
    > powiedział "nieprawdę jest jakobym ruchał nieletnie dziewczynki" - tego
    > mocnego stwierdzenia zabrakło. A teraz mamy nową mowę "nie został
> [...]

    Widać jeszcze nie został -- ciąża trochę trwa :)

  • 17. Data: 2019-10-23 13:24:17
    Temat: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Stosunkowo mało polityków PO jest księżmi.

    Ksiądz Szydło jest politykiem PiS? Kiedy się zapisał do PiS? :-)

    Była plota. Jest zaprzeczenie (adwokata).
    Ja osobiście traktuje to zaprzeczenie jako "podbicie stawki".
    Raczej+ jest prawdziwe ale jeśli nie jest to kara w uszczerbku na
    wizerunku publicznie zaprzeczającego powinna być *znacznie* większa.

    Więc kto z "sugerujących" ma jaja *dalej* podbić stawkę i napisać o
    "realnym istniejącym dziecku księdza Szydło" podpisując się własnym
    imieniem i nazwiskiem o ile nie jest "gołodupcem" na potrzeby procesowe?

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-10-23 13:45:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie udowodniłeś, że zostanie księdzem nie gwarantuje wyboru ;-)

    -----

  • 19. Data: 2019-10-23 14:43:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Oct 2019 13:24:17 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ksiądz Szydło jest politykiem PiS? Kiedy się zapisał do PiS? :-)

    Kiedy tak twierdziłem?

  • 20. Data: 2019-10-23 16:29:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Kiedy tak twierdziłem?

    Jak masz problemy z pamięcią to albo nie tnij cytowania poprzednich
    postów albo sobie wyklikaj co napisałeś.

    --
    A. Filip