  • 31. Data: 2019-10-24 20:13:47
    Temat: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No dobrze, ale nawet gdyby jakiś syn jakiejś polityczki miał nieślubne dziecko, to
    co??

  • 32. Data: 2019-10-24 21:25:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Otwarty?

    -----

  • 33. Data: 2019-10-24 23:11:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 21:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Otwarty?

    Nie.

    Shrek

  • 34. Data: 2019-10-25 02:07:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Prawdę mówiąc niespecjalnie mi to przeszkadza. Pani p.premier straszydło
    > jest odważna inaczej, honorowa inaczej, prawdomówna inaczej i jest
    > hopokrytką wycierającą sobie gębę wartosciami prorodzinnym jednocześnie
    > zajmując się tworzeniem prawa, żeby kobiety w ciąży czy na urlopach
    > macierzyńskich wyjąc spod chroniącego ich prawa i "powygaszać" bez
    > uzasadnienia. Nie miała nawet jaj, żeby odpisać w tej sytuacji na pismo,
    > tylko wyręczyła się babalskim, że ustawa nie nakłada na niego
    > konieczości uzasadniania swoich decyzji. Niech ginie. Wcale mi jej nie

    I dobrze. Doskonale Cie rozumiem, bo pewnie na Twoim miejscu miałbym
    podobne wrzuty (i satysfakcję), ale AF ma tu zasadniczo rację a mnie z
    lekka wkur...coraz większe zpisienie opozycji. Wyborcza wysmarzyła
    wczoraj czy przedwczoraj długasny artykuł na temat syna Szydło i w sumie
    nie wiem po co. Chyba tylko aby powk.. komenarzowych troli. Do suwerena
    przekaz i tak nie dotrze, do gorszego sortu nie musi, a generalnie
    odnosi się wrażenie, że to już te same metody.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2019-10-25 06:14:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dobrze. Doskonale Cie rozumiem, bo pewnie na Twoim miejscu miałbym
    > podobne wrzuty (i satysfakcję), ale AF ma tu zasadniczo rację a mnie z
    > lekka wkur...coraz większe zpisienie opozycji.

    Też tak uważam (częściowo), ale to ogólniejszy temat. Natomiast tutaj są
    dwa aspekty. Po pierwsze to nie opozycja nadaje poziom tej walce i
    cztery lata temu uważałem, że nie należy się do ich poziomu zniżać i po
    prostu nie reagować. Widać że to nie była skuteczna strategia. To że
    obecna jest jeszcze gorsza to inna sprawa. Po drugie to przecież nie
    politycy opozycji grilują szysło tylko inicjatywa oddolna raczej. Czego
    nie można powiedzieć o pisowskich politykach jadących na tweeterze po
    synu Bodnara. Po trzecie Kidawa-Błońska zachowała się bardzo fair wobec
    straszydła i jednoznacznie potępiła "ataki". Po czwarte, co łączy się z
    pierwszym - kto sieje wiatr zbiera burzę.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2019-10-25 12:34:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to sam widzisz.

    -----

  • 37. Data: 2019-10-25 20:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 12:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > No to sam widzisz.

    Co widzę.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2019-10-25 20:38:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co zrobiłeś.

    -----

  • 39. Data: 2019-10-25 20:41:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 20:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co zrobiłeś.

    Aha

    --
    Shrek