  • 71. Data: 2004-05-11 14:46:52
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@l...com.pl news:c7qoa1$4vn$1@flis.man.torun.pl

    > Tak wogole czy kots mi odpowie dlaczego nikt w tym watku nie ma
    > pretensji do "ludzi" ktorzy wywolali cale zajscie??
    > I czy ktos z piszacych osob byl na Juwenaliach w Łodzi??

    Ja mam, wlasnie mialem tez to napisac.

    Tyle osob narzeka ze Policja sie za bardzo cacka z bandytami. Ze takich
    kiboli to tylko pozabijac. A gdy przypadkowo tak sie zdarza, to tez wszyscy
    krytykuja...

    Moze (niektore) osoby zabite (czy tez ranne) jednak byly wlasnie tymi
    bandytami tez (tzn zaatakowaly Policje) - wowczas ja sie ciesze ze pomylili
    naboje, bo odstrzelili pare dresow.

    - ale -

    Oczywiscie to ze od Policji w zamieszaniu oberwalo sie postronnym to
    tragednia.

    Natomiast najwazniejsze - ludzie, zamiast sie czepiac Policji (ktora
    wkrotce bedzie sie bala dac nawet mandad dresowi w obawie ze im tylko da w
    morde i nic mu nie bede mogli zrobic bo bedzie ze "niewinnych znowo
    atakuja") - skupcie sie moze na dorwaniu tych kotrzy zaczeli cale
    zamieszanie?!

    Kara smierci? Tak, ale dla dreso-bandytow ktorzy zamieszki zaczeli, a nie
    dla Policji ktora nie do konca umiala ten b*del posprzetac!

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 72. Data: 2004-05-11 15:09:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik PMT napisał:
    > No jesli nie widzisz roznicy to chyba wizyta u okulisty cie czeka.
    > Ludzie jak mozna do takich wnioskow dochodzic.

    Jeżeli wyskakuje 4 policjantów i rozstrzeliwuje na ulicy kierowcę auta
    - którego rzekomo pomylili z bandytą - oraz pasażera, którego z nikimi
    nie pomylili, więc *MIELI_PEŁNĄ_ŚWIADOMOŚĆ*, że jest to niewinna osoba,
    to wybacz, ale niczym nie różnią się od bandytów.
    I to nie chodzi o pojedyńcze zdarzenie, tu chodzi o PODEJŚCIE.
    W tej chwili policja ma w dupie ludzie życie i zdrowie i to są przejawy tegoż.

    > Jak jestes taki madry to sam wyjdz na ulice i bron ludzi przed bandytami
    > ciekawe jak bedziesz gadal jak kilkudziesieciu idiotow ruszy w twoim
    > kierunku z kijami, ceglami itp.

    Normalnie bym gadal - chronił porządnych ludzi a chuliganów obezwładniał.
    W żadnym wypadku nie strzelałbym w spokojne osoby, w tym kobiety.
    A już tym bardziej w głowę bo to grozi śmiercią, kalectwem - np. utratą oka - lub
    okaleczeniem.
    Ale ja jestem normalny, policja zaś ma to wszystko w dupie, więc strzela i nawet
    nie patrzy z czego. W końcu to taka fajna zabawa - safarii na ludzi...

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 73. Data: 2004-05-11 15:29:13
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Do wszystkich na grupie uczestniczących w dyskusji.:

    Rozstrząsacie uprawnienia policji, ubolewacie na d ofiarami, chcecie kary
    smierci dla policiantów.
    W związku z tym mam propozycje:

    Prosze wziąść "pompke" różne naboje do niej i w nocy stanąć na przeciwko
    tłumu ludzi rozbiących zadyme.
    Zobaczymy kto zachowa profesjonalizm i przed załadowaniem będzie oglądał
    każdy nabój dookoła żeby sie czasem nie pomylić. Bez jaj, to nierealne.
    Moim skromnym zdaniem to pomyłka, tragiczna we skutkach ale pomyłka. Zawinił
    człowiek wydający pociski z magazynu i tyle.
    Drugą sprawą jest zachowanie tych ofiar. bardzo mi ich żal i bardzo
    współczuje rodzinom ale:
    JAK STRZELAJĄ TO SIE SPIERDALA!! a nie stoi i patrzy co sie dzieje. Ludzie
    traktowali to jak widowisko a nie jak starcie policji z huliganami. Kiedy
    sie nauczymy że trzeba sie chowac w sytuacjach zagrożenia a nie gapić.
    A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie wyskoczyło to
    jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.
    Przykro mi bardzo ale mimo wszystko chce sie czuć bezpiecznym na ulicy
    wracając z imprezy.
    Jestem za polityką zera tolerancji.
    Strzelać, jak najbardziej. Do wszystkich zadymiarzy.
    Jestem za powołaniem w każdym Województwie specjalnych grup szybkiego
    reagowania wyspecjalizowanych w kontrolowaniu tłumu i tłumieniu zamieszek.
    Jakby kibice dostali naprawde pożądne lanie, tak żeby nie mogli chodzic
    przez tydzien to by wyluzowali.
    Nie kill bill
    KILL DRES
    I żadne argumenty w stylu jak pójdziesz na mecz z dzieckiem i ci je zabiją
    to zmienisz zdanie to głupoty.
    Trzeba byc nienormalnym żeby zabrac teraz dzieciaka na mecz. Jeszcze tego
    ojca trzeba by za to spałować.
    Ja zaczne dziecko zabierać na mecze jak słowo dres i kibic przestanie
    znaczyc zadymiarz, baran i huligan.

    Dark

  • 74. Data: 2004-05-11 15:37:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Dark napisał:
    [..]
    > każdy nabój dookoła żeby sie czasem nie pomylić. Bez jaj, to nierealne.

    Bredzisz. Naboje rozpoznawalne są dotykiem. Właśnie po to by nie było,
    że tłum, że noc, że zupa była za słodka.

    > Moim skromnym zdaniem to pomyłka, tragiczna we skutkach ale pomyłka. Zawinił
    > człowiek wydający pociski z magazynu i tyle.

    Strzelanie w głowę i w kobiety to nie jest pomyłka i nie zawinił tu nikt
    inny niż strzelający.

    > JAK STRZELAJĄ TO SIE SPIERDALA!! a nie stoi i patrzy co sie dzieje.

    Przykro mi stary, ale ofiary nie miałay już jak spierdalać bo zostały
    trafione pierwszymi pociskami.
    Ale jak jesteś taki chojrak to spróbuj spierdalać z kulą w głowie.

    > A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie wyskoczyło to
    > jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    > uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.

    Nie miałbyś jak zapytać bo policja zaczęła strzelać ZANIM on zaczął uciekać.

    > Przykro mi bardzo ale mimo wszystko chce sie czuć bezpiecznym na ulicy
    > wracając z imprezy.

    Na pewno będziesz się czuł wiedząc, że świstają kule bo policjanci mają
    w dupie spacerujących wieczorem - czemu nie siedzą w domu!? - i strzelają
    sobie za jakimś wozem.

    > Jestem za polityką zera tolerancji.

    Bo prezentujesz skrajną głupotę.

    > Strzelać, jak najbardziej. Do wszystkich zadymiarzy.

    Najlepiej z działek przeciwlotniczych - coby nie mieli nie daj Boże szans przeżycia.

    [..]
    > Ja zaczne dziecko zabierać na mecze jak słowo dres i kibic przestanie
    > znaczyc zadymiarz, baran i huligan.

    Ależ Ty będziesz wracał właśnie ze sklepu do domu jak Cię ustrzelą, bo pomylili z
    bandyta, bo obok były zamieszki, bo .... wpisz sobie co chcesz.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 75. Data: 2004-05-11 15:39:18
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    szkoda słów
    .
    lepiej zabrać policji broń i dać lizaki do rozdawania

  • 76. Data: 2004-05-11 15:41:32
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c7qm08$5v6$1@inews.gazeta.pl> Przemyslaw napisal(a):

    > Powinni wiedziec czym grozi nieodpowiedzialne uzycie jej, a poki co czuja
    > sie
    > bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do
    > tego)
    > kara smierci dla nich.

    I to pisze obrońca życia :/ A o pomyłkach sądowych słyszałeś, dosyć
    częstych w USA w rozprawach, gdzie zasądzono karę śmierci?

    > Bo (jak to bylo wspomniane w Pod napieciemw niedziele) gdyby to cywil
    > strzelil
    > juz by siedzial, a te biedactwa kurwa psychologa potrzebuja w bo sa w szoku,
    > A RODZICE tych dzieci? Nawet ich nie przeproszono.

    Nie wiem, nie oglądam telewizji. Dla mnie coś, co nazywa się "pod
    napięciem" raczej nie będzie źródłem opinii. Nadal nie wiem, co
    proponujesz zamiast policji, która według ciebie nie ma prawa użyć
    broni nie ryzykując takich kar? Okopać się?

    >: Kara śmierci dla projektantów samolotów, bo, nierzadko w wyniku ich
    >: nieświadomych błędów, w katastrofach giną ludzie?
    >

    > nie odwracaj kota ogonem,
    > bez sensu porownanie

    Jaaaasne.

    > Nie można wykluczyć
    >: całkowicie błędów, pomyłek, pecha i trudnych do uniknięcia ofiar (akcje
    >: przeciwterrorystyczne, w których bywają straty w cywilach od
    >: przypadkowych kul)
    >
    > pomylka, ze strzelaja do nieuzbrojonych, nastolatkow, pozniej pieprza
    > glupoty mediom?

    Pomyłka, że użyli ostrej amunicji. Piszesz bez sensu.

    > Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.

    Pewnie, gdyby - zejdź na ziemię. To tylko twoje wydumane domysły.

    > . Co innego, że po pierwsze osoby odpowiedzialne za te
    >: śmierci powinny ponieść odpowiedzialność, a po drugie należy wyciągnąć
    >: wnioski i zrobić wszystko, żeby to nigdy się nie powtórzyło.
    >

    > Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.

    A jakie zmiany proponujesz?

    > nie, ale jezeli mamy operacje w ktorej np 50 % pacjentow umiera, i taki
    > pacjent jest swiadom tego, zgadza sie na te operacje to trudno pozniej winic
    > lekarza,

    IHMO nie liczy się, jaka jest szansa przeżycia, ani gdybanie. Liczy się,
    jaką lekarz podjął decyzję na podstawie dostępnych mu informacji.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 77. Data: 2004-05-11 15:43:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Co do bledu, np. bledu lekarskiego - chcial dobrze no ale sie nie udalo,
    : chyba nie powiesz ze taka osoba powinna byc ukarana.

    taka oczywiscie ze nie, ale takie osoby dane w aktach raczej nie zmieniaja
    :)

    :
    : Zabil z powodu bledu w sztuce - naprawde z wypowiedzi fachowocow, to nie
    : jest takie proste zeby obezwladnic (domniemanych) bandytow, czy tez
    : zatrzymac auto ktore Cie moze saranowac. To tez nie sa jacyc komandosi z
    : GROM (a zreszta i GROM nasza betonowa generalicja potrafila rozp...), ani
    : inni RAMBO, tylko ludzie ktorzy mimo nawet dobrych checi maja malo
    : materialow szkoleniowych, male fundusze, itd...

    wystarczylo strzelic w opony, ogladales Pod napieciem, co ten swiadek mowil,
    samochod otoczony przez "policjantow" i z kazdej strony strzelaja, cos chyba
    nie tak.
    Zreszta z doswiadczenia znam chamstwo i wykorzystywanie przez Policje swoich
    uprawnien do celow ktore nie pownny miec miejsca.

    Szkolenie szkoleniem, ale policjant to nie robot i trzymajac bron w reku
    nalezy myslec a nie strzelac dookola.

    :
    : Moim zdaniem zrobili blad nieumyslnie.
    : A gdyby Policja scigala np. goscia ktory Cie okradla z dorobku zycia?
    Pobil
    : syna? Zgwalcil corke (patrz watek na pl.pregierz z dzisiaj)?

    policjanci z przed tygodnia? sorry ale nawet jezeli niby wiedzieli ze maja
    gumowe pociski, to nie strzela sie tak by narazic kogos na utrate wzroku.
    W opony mogli strzelic.

    Gdyby cchieli zlapac jednego i by sie przylozyli do akcji to by zlapali i to
    bez
    strzelania (patrz Rutkowski, wystarczy zaplanowac)
    Nie wazne czy on zwgalcil corke , pobil syna, TAM byli tez inni.

    :
    : I Policja by sie z nim cackala, bala sie strzelac w uciekajace auto i
    : pozwolila mu zwiac za granice czy tez sie gdzies zaszyc na zawsze?

    Sluchales co mowil swiadek?

    Oni probowali uciec bo grupa bandytow * zaczela ostrzeliwac samochod.

    *policjantow

    :
    : Na pewno byc tez na nich pomstowal ze mogli skuteczniej zareagowac.
    :
    : Niestety Policjanci to nie Duchy Swiete.

    ani nie Bogowqie ktorzy decyduja o zyciu

    Po za tym wine trzeba udowodnic, oni sa od zatrzymania i doprowzdenia przed
    sad.

    P.

  • 78. Data: 2004-05-11 15:46:20
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    ?
    :
    : Dres to mentalnosc a nie ubior.

    i uwazasz ze wszyscy na stadionie do dresy?

    P.

  • 79. Data: 2004-05-11 15:50:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    doprady?
    i takie skurwysyny zaczynaja do Ciebie strzelac.

    Ludzie
    : traktowali to jak widowisko a nie jak starcie policji z huliganami. Kiedy
    : sie nauczymy że trzeba sie chowac w sytuacjach zagrożenia a nie gapić.

    myslec trzeba , dotyczy obu stron

    : A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie wyskoczyło
    : jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    : uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.

    sorry ale on zaczal uciekac jak otworzyli ogien, dalej by stal?

    przepraszam zczemu panowie do nas strzelaja ?

    BUAHAHA

    : Przykro mi bardzo ale mimo wszystko chce sie czuć bezpiecznym na ulicy
    : wracając z imprezy.
    : Jestem za polityką zera tolerancji.
    : Strzelać, jak najbardziej. Do wszystkich zadymiarzy.

    i setek niewinnych osob ktore rowniez uczestnicza w tych imprezach tak?

[...]

    Kil Dark

    Zdefiniuj slowo dres

    : I żadne argumenty w stylu jak pójdziesz na mecz z dzieckiem i ci je zabiją
    : to zmienisz zdanie to głupoty.

    Ty jestes glupota.

    : Trzeba byc nienormalnym żeby zabrac teraz dzieciaka na mecz. Jeszcze tego
    : ojca trzeba by za to spałować.

    a kto powiedzial ze dziacko ma miec < 16 lat?

    P.

  • 80. Data: 2004-05-11 16:06:39
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    znaczna wiekszość.