    From: "Dark" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Tue, 11 May 2004 17:29:13 +0200

    Do wszystkich na grupie uczestniczących w dyskusji.:

    Rozstrząsacie uprawnienia policji, ubolewacie na d ofiarami, chcecie kary
    smierci dla policiantów.
    W związku z tym mam propozycje:

    Prosze wziąść "pompke" różne naboje do niej i w nocy stanąć na przeciwko
    tłumu ludzi rozbiących zadyme.
    Zobaczymy kto zachowa profesjonalizm i przed załadowaniem będzie oglądał
    każdy nabój dookoła żeby sie czasem nie pomylić. Bez jaj, to nierealne.
    Moim skromnym zdaniem to pomyłka, tragiczna we skutkach ale pomyłka. Zawinił
    człowiek wydający pociski z magazynu i tyle.
    Drugą sprawą jest zachowanie tych ofiar. bardzo mi ich żal i bardzo
    współczuje rodzinom ale:
    JAK STRZELAJĄ TO SIE SPIERDALA!! a nie stoi i patrzy co sie dzieje. Ludzie
    traktowali to jak widowisko a nie jak starcie policji z huliganami. Kiedy
    sie nauczymy że trzeba sie chowac w sytuacjach zagrożenia a nie gapić.
    A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie wyskoczyło to
    jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.
    Przykro mi bardzo ale mimo wszystko chce sie czuć bezpiecznym na ulicy
    wracając z imprezy.
    Jestem za polityką zera tolerancji.
    Strzelać, jak najbardziej. Do wszystkich zadymiarzy.
    Jestem za powołaniem w każdym Województwie specjalnych grup szybkiego
    reagowania wyspecjalizowanych w kontrolowaniu tłumu i tłumieniu zamieszek.
    Jakby kibice dostali naprawde pożądne lanie, tak żeby nie mogli chodzic
    przez tydzien to by wyluzowali.
    Nie kill bill
    KILL DRES
    I żadne argumenty w stylu jak pójdziesz na mecz z dzieckiem i ci je zabiją
    to zmienisz zdanie to głupoty.
    Trzeba byc nienormalnym żeby zabrac teraz dzieciaka na mecz. Jeszcze tego
    ojca trzeba by za to spałować.
    Ja zaczne dziecko zabierać na mecze jak słowo dres i kibic przestanie
    znaczyc zadymiarz, baran i huligan.

    Dark