  • 61. Data: 2004-05-11 13:14:00
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c7qif8$afs$1@inews.gazeta.pl...

    > sluchaj, nie dostaja rozkazu strzelac gdzie sie da,
    > glupoty teraz mowisz

    dostaja rozkaz strzelac, a gdzie to juz kwestia wyszkolenia

    > I uwazasz ze kazdy kto nosi 3 paski robi to co napisales?

    a co ma piernik do wiatraka, obecnie slowo dresiarstwo ma bardzo szerokie
    pojecie i nie tyczy sie li tylko pacjentow w foliowych dresikach

  • 62. Data: 2004-05-11 13:14:02
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c7qg78$ph$1@inews.gazeta.pl> Przemyslaw napisal(a):

    >: zgoda - kara smierci dla policjanta ktory napada z bronia w celach
    >: rabunkowych, lub na zlecenie mafii.
    >
    > nie wazne na jakie zlecenie, w tych dwoch ostatnich przypadkach na to
    > wlasnie
    > zasluguja.
    >
    > idz na mecz z dzieckiem, palant je zabije ... BO SIE POMYLIL, BO MYSLAL...
    > wtedy juz nie bedzisz tak mowil.

    Jeśli policjanci będą się bali podejść do ostrej amunicji, bo za każdą
    przypadkową ofiarę będą eksterminowani, kto będzie łapał kryminalistów?
    Kara śmierci dla projektantów samolotów, bo, nierzadko w wyniku ich
    nieświadomych błędów, w katastrofach giną ludzie? Nie można wykluczyć
    całkowicie błędów, pomyłek, pecha i trudnych do uniknięcia ofiar (akcje
    przeciwterrorystyczne, w których bywają straty w cywilach od
    przypadkowych kul). Co innego, że po pierwsze osoby odpowiedzialne za te
    śmierci powinny ponieść odpowiedzialność, a po drugie należy wyciągnąć
    wnioski i zrobić wszystko, żeby to nigdy się nie powtórzyło.

    >: Ehhh..... - kara smierci dla lekarza skurwysyna ktoremu daje sie skalpel a
    >: on zle operuje i zabija niewinna osobe.
    > :
    >
    > Jezeli jest to celowe to jak najbardziej, chyba ze bylo prawdopodobienstwo
    > ze pacjent umrze (sa operacje gdzie naprawde nie wiadomo),czyli nie z winy
    > lekarza.

    Czyli złe operowanie jest celowe i nie jest z winy lekarza, bo było
    prawdopodobieństwo śmierci, to nie jest z winy lekarza? Każda operacja
    jest obarczona pewnym ryzykiem śmierci.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 63. Data: 2004-05-11 13:45:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > sluchaj, nie dostaja rozkazu strzelac gdzie sie da,
    : > glupoty teraz mowisz
    :
    : dostaja rozkaz strzelac, a gdzie to juz kwestia wyszkolenia

    policjant to nie robot.

    :
[...]

    Bo jak tylko Policjant strezli do niewinnego czlowieka to zaraz pewna grupa
    ludzi pieprzy ze to byli dresiarze i dobrze zrobiono.

    EOT

  • 64. Data: 2004-05-11 13:55:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Jeśli policjanci będą się bali podejść do ostrej amunicji, bo za każdą
    : przypadkową ofiarę będą eksterminowani, kto będzie łapał kryminalistów?

    Sranie w banie.

    Powinni wiedziec czym grozi nieodpowiedzialne uzycie jej, a poki co czuja
    sie
    bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do
    tego)
    kara smierci dla nich.
    Bo (jak to bylo wspomniane w Pod napieciemw niedziele) gdyby to cywil
    strzelil
    juz by siedzial, a te biedactwa kurwa psychologa potrzebuja w bo sa w szoku,
    A RODZICE tych dzieci? Nawet ich nie przeproszono.

    : Kara śmierci dla projektantów samolotów, bo, nierzadko w wyniku ich
    : nieświadomych błędów, w katastrofach giną ludzie?

    nie odwracaj kota ogonem,
    bez sensu porownanie

    Nie można wykluczyć
    : całkowicie błędów, pomyłek, pecha i trudnych do uniknięcia ofiar (akcje
    : przeciwterrorystyczne, w których bywają straty w cywilach od
    : przypadkowych kul)

    pomylka, ze strzelaja do nieuzbrojonych, nastolatkow, pozniej pieprza
    glupoty mediom?
    Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.

    . Co innego, że po pierwsze osoby odpowiedzialne za te
    : śmierci powinny ponieść odpowiedzialność, a po drugie należy wyciągnąć
    : wnioski i zrobić wszystko, żeby to nigdy się nie powtórzyło.

    Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.

    :
    :
    : >: Ehhh..... - kara smierci dla lekarza skurwysyna ktoremu daje sie
    skalpel a
    : >: on zle operuje i zabija niewinna osobe.
    : > :
    : >
[...]

    nie, ale jezeli mamy operacje w ktorej np 50 % pacjentow umiera, i taki
    pacjent jest swiadom tego, zgadza sie na te operacje to trudno pozniej winic
    lekarza,
    ale jezeli lekarz jest napierdolony, albo tak jak to bylo ostatnio pokazane
    Uwadze (chyba) o Babce ktora rodzila cos kolo 10 (ponad chyba) godzin, choc
    mowila ze chce cesarskie ciecie, odmowiono, Po wielu godzinach jednak to
    wykonano, dziecko uriodzilo sie okaleczone i to takich powinno sie karac i
    to bardzo surowo. Nie powtarzalo by sie. Dokumenty pozniej oczywiscie tak
    sporzadzone ze spital to niby nic zlego nie zrobil..

    P.

  • 65. Data: 2004-05-11 13:55:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > Czy zbrodnia jest nalozenie dresa?
    : > Gdy naloze Polar adidasa, moze mnie zabic taki skurwiel ?
    :
    : Oczywiście. Mówi o tym paragraf 22 ;)

    :-)

    P.

  • 66. Data: 2004-05-11 14:04:58
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    szerszen wrote:

    > o ile wiem kolo chlopak ktory zginol mial 19 lat, musial byc niezly
    > skoro w tym wieku byl juz studentem
    >
    > nie wiem nie bylem, na filmie pokazywanym w tv strzelali do
    > dresiarstwa, moze studenci e eufori juwenliow polaczyli sie przeciwko
    > niebieskim z dresiarstwem, moze policja ma zeza nie wiem nie wnikam

    Najpierw zacznij pisac po polsku.
    A pozniej uswiadom sobie ze studia mozna rozpoczac w wieku 18 lat (ja tak
    zaczynalem), konczac wszystkie szkoly w normalnym tempie.

    WL

  • 67. Data: 2004-05-11 14:07:20
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]
    > zasluguja.
    > idz na mecz z dzieckiem, palant je zabije ... BO SIE POMYLIL, BO
    > MYSLAL... wtedy juz nie bedzisz tak mowil.

    Ehhh. Rozumiem Twoja frustracje, mi tez sie sytuacja w PL nie podoba (w
    kwestii prawa, bandytow itd). Ale - takie slepie kierowanie nienawisci w
    "wszystkich" raczej nie zmieni tego na lepsze.

    Najpierw odpowiem jeszcze:

    > Jezeli jest to celowe to jak najbardziej, chyba ze bylo
    > prawdopodobienstwo ze pacjent umrze (sa operacje gdzie naprawde nie
    > wiadomo),czyli nie z winy lekarza.

    tu sie zgadzamy, to oczywiste ze celowe zabicie pacjenta, czy innej
    niewinnej osoby (w odowolnym celu) jest z pewnoscia zle, powinno byc bardzo
    surowo karane.

    Co do bledu, np. bledu lekarskiego - chcial dobrze no ale sie nie udalo, to
    chyba nie powiesz ze taka osoba powinna byc ukarana.
    (Zakladam oczywiscie ze lekarz nie byl np pijany, co sie niestety tez
    zdaza, nie kupil sobie lewego dylpomu i pracuje bo jest krwenym szefa czy
    innego krolika, itd).

    Oczywiscie - gdyby lekarz bledy robil czesto, to niestety - widocznie sie
    nie nadaje i powinien zmienic zawod lub tez wykonywac zwiazana z tym prace,
    ale mniej odpowiedzialna/stresujaca.

    Co do Policji - analogia jest tutaj dla mnie pelna, a dla Ciebie nie?
    Zabil celowo (np. bo to byl facet z ktorym zdradzila go zona itd.) - to
    jasne, BARDZO surowo ukarac.

    Zabil z powodu bledu w sztuce - naprawde z wypowiedzi fachowocow, to nie
    jest takie proste zeby obezwladnic (domniemanych) bandytow, czy tez
    zatrzymac auto ktore Cie moze saranowac. To tez nie sa jacyc komandosi z
    GROM (a zreszta i GROM nasza betonowa generalicja potrafila rozp...), ani
    inni RAMBO, tylko ludzie ktorzy mimo nawet dobrych checi maja malo
    materialow szkoleniowych, male fundusze, itd...

    Moim zdaniem zrobili blad nieumyslnie.
    A gdyby Policja scigala np. goscia ktory Cie okradla z dorobku zycia? Pobil
    syna? Zgwalcil corke (patrz watek na pl.pregierz z dzisiaj)?

    I Policja by sie z nim cackala, bala sie strzelac w uciekajace auto i
    pozwolila mu zwiac za granice czy tez sie gdzies zaszyc na zawsze?

    Na pewno byc tez na nich pomstowal ze mogli skuteczniej zareagowac.

    Niestety Policjanci to nie Duchy Swiete.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 68. Data: 2004-05-11 14:08:07
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > W tym watku jak i w innych paslowa dresiarze.
    >
    > Prosze zdefiniowac te slowo (kazdy ktory to uzyl)
    >
    > Czy zbrodnia jest nalozenie dresa?
    > Gdy naloze Polar adidasa, moze mnie zabic taki skurwiel ?

    Dres to mentalnosc a nie ubior.

    WL

  • 69. Data: 2004-05-11 14:24:26
    Od: "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl>

> [...]
    > sie
    > bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do

    a zaraz po tem dla ciebie

> [...]
    > glupoty mediom?
    > Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.

    no napewno a za dwa dni zdenerwowanemu kierowcy dali by wodki do
    napicia sie zeby go wsadzia za jazde po pijanemu

> [...]
    > : wnioski i zrobić wszystko, żeby to nigdy się nie powtórzyło.
    >

    > Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.

    a znasz wogole to prawo?
    moim zdaniem jest wystarczajaco restrykcyjne

> [...]
    > to bardzo surowo. Nie powtarzalo by sie. Dokumenty pozniej oczywiscie tak
    > sporzadzone ze spital to niby nic zlego nie zrobil..

    Tak wogole czy kots mi odpowie dlaczego nikt w tym watku nie ma
    pretensji do "ludzi" ktorzy wywolali cale zajscie??
    I czy ktos z piszacych osob byl na Juwenaliach w Łodzi??

  • 70. Data: 2004-05-11 14:45:25
    Od: "PMT" <a...@p...wp.pl>

    > Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > [..]
    >
    > I o to właśnie mi chodzi!
    > Ostatnie wypadki pokazały, że nie ma różnic między bandytami
    > i policją - obie grupy mają W DUPIE LUDZKIE ŻYCIE i zdrowie.
    > Stąd się biorą te "wypadki", a nie z niedouczenia policjantów.

    No jesli nie widzisz roznicy to chyba wizyta u okulisty cie czeka.
    Ludzie jak mozna do takich wnioskow dochodzic.

    Jak jestes taki madry to sam wyjdz na ulice i bron ludzi przed bandytami
    ciekawe jak bedziesz gadal jak kilkudziesieciu idiotow ruszy w twoim
    kierunku z kijami, ceglami itp.