    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: Tue, 11 May 2004 17:37:00 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Dark napisał:
    [..]
    > każdy nabój dookoła żeby sie czasem nie pomylić. Bez jaj, to nierealne.

    Bredzisz. Naboje rozpoznawalne są dotykiem. Właśnie po to by nie było,
    że tłum, że noc, że zupa była za słodka.

    > Moim skromnym zdaniem to pomyłka, tragiczna we skutkach ale pomyłka. Zawinił
    > człowiek wydający pociski z magazynu i tyle.

    Strzelanie w głowę i w kobiety to nie jest pomyłka i nie zawinił tu nikt
    inny niż strzelający.

    > JAK STRZELAJĄ TO SIE SPIERDALA!! a nie stoi i patrzy co sie dzieje.

    Przykro mi stary, ale ofiary nie miałay już jak spierdalać bo zostały
    trafione pierwszymi pociskami.
    Ale jak jesteś taki chojrak to spróbuj spierdalać z kulą w głowie.

    > A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie wyskoczyło to
    > jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    > uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.

    Nie miałbyś jak zapytać bo policja zaczęła strzelać ZANIM on zaczął uciekać.

    > Przykro mi bardzo ale mimo wszystko chce sie czuć bezpiecznym na ulicy
    > wracając z imprezy.

    Na pewno będziesz się czuł wiedząc, że świstają kule bo policjanci mają
    w dupie spacerujących wieczorem - czemu nie siedzą w domu!? - i strzelają
    sobie za jakimś wozem.

    > Jestem za polityką zera tolerancji.

    Bo prezentujesz skrajną głupotę.

    > Strzelać, jak najbardziej. Do wszystkich zadymiarzy.

    Najlepiej z działek przeciwlotniczych - coby nie mieli nie daj Boże szans przeżycia.

    [..]
    > Ja zaczne dziecko zabierać na mecze jak słowo dres i kibic przestanie
    > znaczyc zadymiarz, baran i huligan.

    Ależ Ty będziesz wracał właśnie ze sklepu do domu jak Cię ustrzelą, bo pomylili z
    bandyta, bo obok były zamieszki, bo .... wpisz sobie co chcesz.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek