    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Date: 11 May 2004 14:46:52 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    p...@l...com.pl news:c7qoa1$4vn$1@flis.man.torun.pl

    > Tak wogole czy kots mi odpowie dlaczego nikt w tym watku nie ma
    > pretensji do "ludzi" ktorzy wywolali cale zajscie??
    > I czy ktos z piszacych osob byl na Juwenaliach w Łodzi??

    Ja mam, wlasnie mialem tez to napisac.

    Tyle osob narzeka ze Policja sie za bardzo cacka z bandytami. Ze takich
    kiboli to tylko pozabijac. A gdy przypadkowo tak sie zdarza, to tez wszyscy
    krytykuja...

    Moze (niektore) osoby zabite (czy tez ranne) jednak byly wlasnie tymi
    bandytami tez (tzn zaatakowaly Policje) - wowczas ja sie ciesze ze pomylili
    naboje, bo odstrzelili pare dresow.

    - ale -

    Oczywiscie to ze od Policji w zamieszaniu oberwalo sie postronnym to
    tragednia.

    Natomiast najwazniejsze - ludzie, zamiast sie czepiac Policji (ktora
    wkrotce bedzie sie bala dac nawet mandad dresowi w obawie ze im tylko da w
    morde i nic mu nie bede mogli zrobic bo bedzie ze "niewinnych znowo
    atakuja") - skupcie sie moze na dorwaniu tych kotrzy zaczeli cale
    zamieszanie?!

    Kara smierci? Tak, ale dla dreso-bandytow ktorzy zamieszki zaczeli, a nie
    dla Policji ktora nie do konca umiala ten b*del posprzetac!

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"