  • 31. Data: 2010-07-06 11:16:19
    Temat: Re: I co Ty na to Lesiu
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

    thx

  • 32. Data: 2010-07-07 09:03:57
    Od: mi <m...@o...pl>

    Borzymir wrote:
    > U?ytkownik "mi" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > masz jakis link? poczyta?bym o tym (nie mam czasu wyszukiwac)

    Głos w tej sprawie wypada oddać samemu zainteresowanemu, więc polecam
    wywiad z R.Szeremieteiwem:
    "Szeremietiew: Komorowski nie ma moralnego prawa kandydować"
    http://www.polskatimes.pl/opinie/dwaognie/229191,sze
    remietiew-komorowski-nie-ma-moralnego-prawa-kandydow
    ac,id,t.html

    Żeby było ciekawie to Bronek "długie łapki" K. procesował się z
    Kaczyńskim o jakies bzdury a NIE pozwał Szeremietiewa. Argumentował, że
    to atak polityczny. Hehe, gdy ktoś oskarża o działanie pozaprawne i ma
    dość poważne argumenty to jest to "atak polityczny", a gdy inny polityk
    oskarży o zamiar prywatyzowania szpitali to bardzo poważne oszczerstwo.

    mi