  • 1. Data: 2010-07-03 03:31:28
    Temat: Cisza wyborcza ?
    Od: 'he(R)sk' <€bigbrednie@interia.pl>

    zaczela sie o 00:00 w sobote.

    juz w piatek ok. 20-tej usluzni skasowali wiekszosc moich postow
    z negatywnymi opiniami na temat jednego z kandydatow do fotela.
    "Nie o take Polske walczylem!" (c) L. Walesa.

    --

    HeSk

  • 2. Data: 2010-07-03 08:51:49
    Temat: Cancel-e przedwyborce? [Was: Cisza wyborcza?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    'he(R)sk' <€bigbrednie@interia.pl> pisze:
    > zaczela sie o 00:00 w sobote.
    >
    > juz w piatek ok. 20-tej usluzni skasowali wiekszosc moich postow
    > z negatywnymi opiniami na temat jednego z kandydatow do fotela.
    > "Nie o take Polske walczylem!" (c) L. Walesa.

    A ktoś ci zabrania postowania "reportów o cancelach" z treścią
    scnacelowanych postów oraz postem cancel który to spowodował?
    Mi się kiedyś chciało to robić gdy cancelowano *moje* posty.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gdyby słowa były mostem, bałbym się po nim chodzić.

  • 3. Data: 2010-07-04 15:48:24
    Temat: Re: Cancel-e przedwyborce? [Was: Cisza wyborcza?]
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A ktoś ci zabrania postowania "reportów o cancelach" z treścią
    > scnacelowanych postów oraz postem cancel który to spowodował?
    > Mi się kiedyś chciało to robić gdy cancelowano *moje* posty.

    a jak to się robi ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 4. Data: 2010-07-04 16:29:39
    Temat: Re: Cancel-e przedwyborce?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a jak to się robi ?

    Ja napisałem własne skrypty w Perl-u i shellu (sh/bash).
    Napisane stylem "nie pokaże publicznie bo się zawstydziłbym"
    mają trochę mniej niż 100 linii dość prostego/prymitywnego programu.
    Technikalia:
    1) news-archive.icm.edu.pl trzyma w grupie control.cancel cancele
    dotyczące grup pl.* (i od niedawna grupy soc.culture.polish)
    więc nie trzeba mieć własnego "normalnego" news serwera.
    2) to co skrypt ma robić to znaleźć/powiązać posty/cancele z grupy
    control.cancel z "obserwowanymi/chronionymi" postami.
    Robi się to znacznie prostsze gdy używa się "osobistej" domeny do
    generowania nagłówków Message-ID w wysyłanych postach (jak ja to robię).
    Własną darmową domenę DNS można mieć choćby z dyndns.com.

    Wysyłałem raporty o cancelach:
    A) do newsmastera news serwera który "pierwszy przyjął"
    [ w moim przypadku był to głównie onet, ale "fale" cancelowania
    innych osób miały inne źródła]
    B) do netmastera sieci na której był komp wysyłający cancele
    [ nie była to w moim przypadku sieć w Polsce ]
    C) na grupę news:internet.mordplik
    => Wydaje się że "pomogło" ale dopiero po kilku tygodniach *upartego*
    raportowania

    P.S.
    Najprościej jest przerzucić się z czytaniem usenetu na news serwer który
    domyślnie ignoruje cancele robiąc wyjątki tylko dla znanych i uznanych
    cancel botów - wtedy "cancel abuse" w praktyce znika.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Przyjaźń trwa dzień, niewola wieczność.

  • 5. Data: 2010-07-04 19:38:30
    Temat: Re: Cisza wyborcza ?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <6...@4...com>,
    =?utf-8?Q?=27he=C2=AEsk=27?= <?bigbrednie@interia.pl> wrote:

    > zaczela sie o 00:00 w sobote.
    >
    > juz w piatek ok. 20-tej usluzni skasowali wiekszosc moich postow
    > z negatywnymi opiniami na temat jednego z kandydatow do fotela.
    > "Nie o take Polske walczylem!" (c) L. Walesa.

    Bo to nie jest grupa o wyborach. Ani nawet o polityce.
    A teraz spieprzaj, dziadu.

    TA