  • 1. Data: 2010-07-04 18:25:27
    Temat: skarga na działanie pogotowia
    Od: "TG" <l...@p...onet.pl>

    czy znajde gdzies wzor skargi na lekarza pogotowia, ktory zbagatelizowal
    osobe z ugryzieniem owada, - szwagierka zaczela puchnac i zaczela sie dusic
    a lekarz okreslil iz spanikowala bo nie widzi tu zagrozenia zycia.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 2. Data: 2010-07-04 18:41:19
    Temat: Re: skarga na działanie pogotowia
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > a lekarz okreslil iz spanikowala bo nie widzi tu zagrozenia zycia.

    czy masz juz w renku akt zgonu?

    jk

  • 3. Data: 2010-07-04 18:45:15
    Od: "TG" <l...@p...onet.pl>

    > czy masz juz w renku akt zgonu?

    bardzo śmieszne - zalosny jestes. Mam potwierdzenie reanimacji 2 godz
    pozniej, a osoba na szczescie zyje

  • 4. Data: 2010-07-04 18:55:34
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > bardzo śmieszne - zalosny jestes. Mam potwierdzenie reanimacji 2 godz

    jesteś trollem.
    Nie piszesz na prwo o sytuacji PRAWNEJ i formalnej a potem sie obrarzasz

    jk

  • 5. Data: 2010-07-04 19:00:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TG wrote:

    > bardzo śmieszne - zalosny jestes. Mam potwierdzenie reanimacji 2 godz
    > pozniej, a osoba na szczescie zyje

    po co ci wzór.
    jeśli uważasz, że lekarz popełnił błąd to zgłoś to na policji.

  • 6. Data: 2010-07-04 19:12:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "TG" <l...@p...onet.pl> napisał

    > czy znajde gdzies wzor skargi na lekarza pogotowia,

    Tak, tam gdzie znalazłeś wzór według którego napisałeś tego posta.

  • 7. Data: 2010-07-05 08:40:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy masz juz w renku akt zgonu?

    w czym ?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 8. Data: 2010-07-05 14:47:09
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-04 20:41, Negro pisze:

    > czy masz juz w renku akt zgonu?

    Małe NTG: co to jest "renka"?

  • 9. Data: 2010-07-05 17:24:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "TG" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy znajde gdzies wzor skargi na lekarza pogotowia, ktory zbagatelizowal
    > osobe z ugryzieniem owada, - szwagierka zaczela puchnac i zaczela sie
    > dusic a lekarz okreslil iz spanikowala bo nie widzi tu zagrozenia zycia.

    Ciężko będzie Ci znaleźć wzór takiej skargi, bo przecież każda sprawa jest
    inna. Ogólny wzór to w lewym górnym rogu Twoje dane, po prawej miasto i
    data. poniżej po prawej adresat (pewnie kierownik Pogotowia, czy Izba
    Lekarska). No i niżej trzeba napisać o co chodzi i się podpisać. Nie
    odnoszę się do sensu kierowania takiej skargi, bo jak rozumiem nie takiej
    pomocy oczekiwałeś.

  • 10. Data: 2010-07-06 18:06:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-05 16:47, Tomaszek pisze:

    > Małe NTG: co to jest "renka"?

    Nie renka tylko renek. Jakby była renka, to byłoby ,,co masz w rence''.
    A wyraźnie napisano ,,w renku''. Więc jest to ten renek. I jest to forma
    zdrobniała od ren. Zaglądamy do słownika i wszystko się wyjaśnia.

    ren I
    ren I <<pierwiastek chemiczny, ciężki, twardy, srebrzystobiały metal>>
    ren II
    ren II zob. renifer.
    ren III
    ren III [wym. żen], żen <<jedna z głównych cnót etyki konfucjańskiej

    bo kontekst wskazuje na II znaczenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek