  • 1. Data: 2010-07-04 21:05:06
    Temat: rada nadzorcza w spldzielni mieszkaniowej
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie dwa pytania związane z radą nadzorczą w spoldzielni mieszkaniowej.

    1/Czy wynagrodzenie za posiedzenia rady nadzorczej okreslone ryczaltowo na
    poziomie najnizszego wynagrodzenia za jedno posiedzenie bez względu na ilosc
    posiedzen, jest dzielone proporcjonalnie do rozpoczecia pelnienia funkcji
    czonka rady.
    np. czlonkowie rady zostali powoani 15 i odbyli jedno posiedzenie do konca
    miesiaca, to nalezy im sie cala stawka czy pol, bo w SM naliczyli pol czy to
    prawidlowe?

    2/Jak sklonic zarząd do udostępnienia czlonkowi rady nadzorczej okreslonego
    dokumentu sporządzonego z bledem przez zarzad.
    Na pisemny wniosek o kopie tego dokumentu zarząd odpowiedzial ,ze ten
    dokument jako blędny zostal wycofany i nie jest do niczego potrzebny
    czlonkowi rady, moze tylko dac poprawioną wersje.
    A problem jest w tym jak duze blędy zrobil zarząd i dokument byl rozsylany
    oficjalnie, a teraz nie chcą udostepnic jego kopii.

    Gdyby ktos kompetentny mogl sie wypowiedziec w tych sprawach.

    --
    Pzdr
    mareK

  • 2. Data: 2010-07-05 07:19:17
    Temat: Re: rada nadzorcza w spldzielni mieszkaniowej
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A problem jest w tym jak duze blędy zrobil zarząd i dokument byl rozsylany
    > oficjalnie, a teraz nie chcą udostepnic jego kopii.

    Kompetentny albo i nie, ale byłem dwa lata przewodniczący takiej rady,
    wezwać na rade prezesa i zażądać tego dokumentu i w razie odmowy na początek
    zawiesić gościa .Rada może i "kopniaka " mu zapalić :-)

  • 3. Data: 2010-07-05 09:15:55
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wezwać na rade prezesa i zażądać tego dokumentu i w razie odmowy na
    > początek zawiesić gościa .Rada może i "kopniaka " mu zapalić :-)

    Problem jest glębszy rada liczy 9 osob ale 5 lącznie z przewodniczacym
    siedzi w kieszeni prezesa i tak prosto nie da sie tego zrobic.

  • 4. Data: 2010-07-05 14:15:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *mareK* napisał(-a):

    Piszesz "A problem jest w tym jak duze blędy zrobil zarząd i dokument
    byl rozsylany
    oficjalnie, a teraz nie chcą udostepnic jego kopii." Tak więc ten
    dokument wypłynał gdzieś na zewnątrz. Czy nie można tego skopiować z
    tych rozesłanych już kopii?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-07-05 15:42:06
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-04 23:05, mareK pisze:
> [...]
    > oficjalnie, a teraz nie chcą udostepnic jego kopii.
    >
    > Gdyby ktos kompetentny mogl sie wypowiedziec w tych sprawach.

    Czy może chodzi o Spółdzielnię Mieszkaniową Nowy Bieżanów?

    Z poważaniem mauser50

  • 6. Data: 2010-07-09 19:46:46
    Temat: Rada nadzorcza w spoldzielni mieszkaniowej.
    Od: " 666" <j...@g...pl>