  • 1. Data: 2010-07-04 19:02:16
    Temat: I co Ty na to Lesiu
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    PISowski grupowy oszołomie ?

    P.

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 2. Data: 2010-07-04 22:17:18
    Temat: Re: I co Ty na to Lesiu
    Od: Arek <a...@e...net>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > PISowski grupowy oszołomie ?

    Żebyś się Sowiet nie zdziwił.
    25% głosujących odmówiło odpowiedzi, a to mentalność głównie elektoratu
    PISiorów

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-07-04 22:53:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Żebyś się Sowiet nie zdziwił.
    > 25% głosujących odmówiło odpowiedzi, a to mentalność głównie elektoratu
    > PISiorów

    Juz sie zdziwil na podstawie wstepnych wynikow z PKW

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-07-05 06:25:14
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Juz sie zdziwil na podstawie wstepnych wynikow z PKW

    a teraz?
    Nareszcie możemy mieć Preydenta anie pokórcza

    jk

  • 5. Data: 2010-07-05 08:34:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    Negro wrote:
    > a teraz?
    > Nareszcie możemy mieć Preydenta anie pokórcza

    Jakaż to ulga zamiast "pokórcza" mieć figuranta komuszych specsłużb,
    który przysłużył się w wykończeniu co najmniej dwóch niewinnych osób
    (Szeremietiew i jego asystent) oraz ma poparcie takich autorytetów jak
    sowieccy funkcjonariusze w polskich mundurach Jaruzelski, Kiszczak czy
    Dukaczewski. Od razu mi lepiej.

    Tylko czekać na nowe postępowania zastępcze, wykryte naprędce afery na
    miarę Szeremietiewa, wrzutki spec-służb do zaprzyjaźnionych mediów i
    kolejnych panów od śrubek czy gwoździ w oponach.

    Po prostu odetchnąłem, że nie będzie "pokórcza".

    mi

  • 6. Data: 2010-07-05 08:39:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,8100
    159,Klotnia_wyborcow_pod_Palacem_Prezydenckim.html?v
    =1&obxx=8100159

    :-)
    Lesiu siedział przed pałacem

    na szczescie to juz niemal pewne, komorowski wygrał. Polska została
    oczyszczona z pisowskiego szamba,

  • 7. Data: 2010-07-05 08:43:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-05 10:34, mi pisze:

    > ...poparcie takich autorytetów jak
    > sowieccy funkcjonariusze w polskich mundurach Jaruzelski, Kiszczak czy
    > Dukaczewski.

    Mówisz o tych zasłużonych działaczach lewicy starszego pokolenia?

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-07-05 08:46:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    >
    > :-)
    > Lesiu siedział przed pałacem
    >

    > na szczescie to juz niemal pewne, komorowski wygrał. Polska została

    Wręcz przeciwnie. Zgadzam się z poglądem Korwina-Mikke, że PIS będzie
    teraz wyciągać każdy brud PO (a w PO jako w partii aferałów jest ich
    dużo), PO i tak żadnych reform nie przeprowadzi, i za rok wygrana PIS
    murowana. Obym się mylił.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-05 08:49:08
    Od: mi <m...@o...pl>

    spp wrote:
    > Mówisz o tych zasłużonych działaczach lewicy starszego pokolenia?

    Nie. O następcach funkcjonariuszy Smiersza, NKWD czy GRU w polskich
    mundurach* oraz ich spadkobiercach.

    mi
    *) dosłownie, trzon wielu służb PRL był funkcjonariuszami jednocześnie
    służb sowieckich i marionetkowych polskich.

  • 10. Data: 2010-07-05 08:50:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > teraz wyciągać każdy brud PO (a w PO jako w partii aferałów jest ich
    > dużo), PO i tak żadnych reform nie przeprowadzi, i za rok wygrana PIS

    Zrozumcie wreszcie, że PO i PIS NICZYM poza retoryką się nie różnią,
    a rzekoma wojna między nimi to jest tylko teatrzyk dla publiki.

    Za kulisami wspólnie ustawiają swoje rodziny na kilka pokoleń naprzód
    za łapówki na wszelakich kontraktach z koncernami w tym gazowych z Rosją
    i Amerykanami.
    No chyba, że ktoś chce mi wmówić, że 1% podatku od wydobycia gazu jest
    czym innym?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com