  • 251. Data: 2019-03-08 23:55:37
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-08, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Oceniam że szybko poleci. Ale powodem wcale nie będzie to, że kulsona
    > przerosło intelektualnie zadanie włączenie kamery zawczasu, a po prostu
    > zapomni (wersja optymistyczna) albo "zapomni" (wersja realistyczna) albo
    > wręcz wyłączy "niechcący" wersja pesymistyczna. Tak czy inaczej nie
    > będzie to wynikało z niemożności oceny przez funkcjonariusza kiedy
    > kamerę włączyć a po prostu z niedbałości lub celowego działania.

    Ale będą się też zdarzały sytuację, że dojeżdżają na miejsce i już coś
    się dzieje co natychmiastowej interwencji wymaga. Wtedy raczej
    zrozumiałe, że powinni interweniować a nie pieprzyć się z kamerą.
    Dlatego lepiej na okrągło, a przynajmniej już w momencie wyjścia poza
    komisariat.

    --
    Marcin

  • 252. Data: 2019-03-09 07:19:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i widzisz, ja - tak z ostrożności - uważam, że po prostu prościej by
    > było cały czas i tyle.

    Ja też - natomiast nie podzielam twoich obaw, że kulson jest zbyt głupi,
    żeby ogarnąć kiedy należy włączyć, żeby się interwencja nagrała.

    > Tylko sąd wiadomo, że ma być? Oto jest pytanie.

    Z kątowni. Przepraszam, ale naprawdę zadajesz pytania na poziomie
    dwulatka. Zaczynam rozumieć problem z policyjnymi emerytuarami - po
    pracy w policji człowiek się po prostu do żadnej innej pracy nie nadaje;)

    Shrek

  • 253. Data: 2019-03-09 07:19:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zrozumiałe, że powinni interweniować a nie pieprzyć się z kamerą.
    > Dlatego lepiej na okrągło, a przynajmniej już w momencie wyjścia poza

    Nie mówię, że nie. Mówię tylko że nie podzielam obawy, że kulson jest
    zbyt głupi, żeby ogarnąć włączenie kamery.

    Shrek

  • 254. Data: 2019-03-09 08:03:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie mówię, że nie. Mówię tylko że nie podzielam obawy, że kulson jest
    > zbyt głupi, żeby ogarnąć włączenie kamery.

    Kulson nie jest zbyt głupi. Kulson myśli, że jest przebiegły. Gorzej,
    że szefostwo kulsonowe też tak myśli i aprobuje. Przynajmniej wydaje
    się.

    --
    Marcin

  • 255. Data: 2019-03-09 10:28:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kulson nie jest zbyt głupi. Kulson myśli, że jest przebiegły. Gorzej,
    > że szefostwo kulsonowe też tak myśli i aprobuje. Przynajmniej wydaje
    > się.

    Domyślam się, o co chodzi. Domyślam się też, że to Robert miał na myśli:)

    Shrek

  • 256. Data: 2019-03-09 10:29:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2019 o 10:28, Shrek pisze:

    > Domyślam się, o co chodzi. Domyślam się też, że to Robert miał na myśli:)

    Wróć - że nie to Robert miał na myśli.

    Shrek

  • 257. Data: 2019-03-09 13:11:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wróć - że nie to Robert miał na myśli.

    No, bo aż spojrzałem na szklankę i co tam sobie nalałem. Ciekawe czy
    przetwarlibyście spotkanie osobiste :)

    W każdym razie, kulson, jak to tam było? Usiądź kulson.

    --
    Marcin

  • 258. Data: 2019-03-09 14:10:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No, bo aż spojrzałem na szklankę i co tam sobie nalałem. Ciekawe czy
    > przetwarlibyście spotkanie osobiste :)

    Chyba masz rację - ale jak sobie pomyślę, że on jest policjantem i wcale
    nie troluje, tylko naprawdę tak myśli, to nieco mnie przeraża że jemu
    podobni z bronią mają władzę na ulicach.

    Shrek

  • 259. Data: 2019-03-09 18:31:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2019 o 07:19, Shrek pisze:

    > Ja też - natomiast nie podzielam twoich obaw, że kulson jest zbyt głupi,
    > żeby ogarnąć kiedy należy włączyć, żeby się interwencja nagrała.

    Już Ci pisałem, ze nie znam Kulsona i nie będę na jego temat dyskutował.

    > Z kątowni. Przepraszam, ale naprawdę zadajesz pytania na poziomie
    > dwulatka. Zaczynam rozumieć problem z policyjnymi emerytuarami - po
    > pracy w policji człowiek się po prostu do żadnej innej pracy nie nadaje;)

    Ale przynajmniej wcześniej się nadawali, w przeciwieństwie do tych, co
    nie pracowali, więc nie wiadomo, czy się nadawali, a i tak zajmują
    wiążące stanowisko na ten temat.

  • 260. Data: 2019-03-09 20:57:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale przynajmniej wcześniej się nadawali

    Czyli wynika, że jednak służba w policji ich tak wyniszcza psychicznie,
    że już potem nie nadają się do życia w społeczeństwie.

    Shrek