  • 101. Data: 2019-03-04 02:22:07
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 20:46:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja nie mam pojęcia jak te rejestratory to zapisują. Chciałem tylko
    > zwrócić uwagę, że to nie jest tak, jak sobie niektórzy wyobrażają, że
    > ktoś sobie coś tam z rejestratora będzie usuwał. Pewnie co do zasady się
    > da, ale chwilę trzeba by było pokombinować i raczej ślady pozostaną.

    Tylko jest roznica, czy urzadzenie z zasady na to nie pozwala, czy nie
    nie ma z tym zadnego klopotu.

    Czy komendant kazal informatykowi przejrzec zapisy, czy skasowac.

    Czy raportowal, ze kamery szybko sie rozladowuja, czy stwerdzil ze im
    krocej filmuja, tym lepiej.

    J.

  • 102. Data: 2019-03-04 02:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Mar 2019 20:44:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > A ja jestem skłonny uznać, że jeśli zawsze "nie nagrywa się" gdy jest
    > policji wygodnie, to jest to po prostu niszczenie dowodów.

    Nie ma sprawy, to nie ma dowodow :-)

    > Swietlówki się na raz nie przepalają, spłułczki w kiblach na raz nie
    > padają, ba nawet żarówki w reflektorach nie padają na raz, choć mają
    > identyczny przebieg.

    To ostanie ... jak "lepsze", to jakos tak w niedlugim odstepie czasu
    druga pada.

    Ale dlaczego dwie baterie w dwoch takich samych kamerach mialyby
    istotnie rozny czas nagrywania miec ?

    P.S. ostatnio mi dwie ladowarki padly tak jakos w dwa dni.
    Przypadek, wina energetykow, czy policjantow ?

    J.

  • 103. Data: 2019-03-04 05:26:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nawiasem mowiac - standard z 2003 r ... a co bylo wczesniej ?

    H263, mpeg2, mpeg1 (w kolejności odwrotnie chronologicznej).

    > Ale mam na mysli jeden jpg co pol sekundy np.

    Jesli sceny mniej dynamiczne to nadal różnice w stopniu kompresji będa
    kolosalne. A jak bardzo dynamiczne to będzie to robienie zdjęć a nie
    cctv :)

    > Wiec wyjdzie podobnie w kwestii wielkosci, co seria jpg

    Niekoniecznie (vide powyżej). W końcu seria nie składa się wyłącznie z
    i-ramek. Dla mpeg2 GOP to było kilkanaście ramek, ale dla h264 to już
    chyba typowo >>20.

    > https://www.youtube.com/watch?v=-A8-uStnLL4

    Nie rozumiem. Można przeciez mieć film z jedną klatkę na 10s i to nadal
    będzie film a nie pojedyncze klatki. Dekoder ma gdzieś czy odstęp między
    klatkami jest 40ms czy 10s.

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2019-03-04 05:36:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, pamietam jakis starszy rejestrator i wygladalo mi to na osobne
    > obrazki.

    Mam w użyciu 8mio kanałowego analoga z ca 2010 roku i nie ma obrazków.
    Wcześniej miałem innego AD 2006 i tez nie miał. Nie mówię, że się nie
    zdarzają, ale moje (no dość w sumie ograniczone) doświadczenie z cctv,
    to jedyne obrazki to było w systemie, który sam postawiłem :)

    --
    Marcin

  • 105. Data: 2019-03-04 05:39:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Strumien to kamerka sama generuje.
    > W koncu tak robia i komorki, i zwykle "kamery", i aparaty cyfrowe z
    > opcja video, i kamerki samochodowe, sportowe .. i gdzies tam w srodku
    > jest uklad scalony, ktory kompresuje.

    Gdzieindziej już pisałem, nawet jeśli założysz że wyrabia 2x to to wciąż
    moze być parę godzin. No chyba, że to się parę godzin ładuje a procedura
    zrzutu jest jakaś półautomatyczna. Inaczej byłoby dodatkowe
    pierniczenie.

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2019-03-04 06:48:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 02:28, J.F. pisze:

    > Nie ma sprawy, to nie ma dowodow :-)

    Dokładnie - wszyscy łącznie z prokuraturą wiedzą co się dzieje, ale
    kryją sprawę. A potem jęczą, że ludzie kulsonów nie szanują.

    > To ostanie ... jak "lepsze", to jakos tak w niedlugim odstepie czasu
    > druga pada.

    Ale rzadko kiedy nawet w tym samym tygodniu.

    > Ale dlaczego dwie baterie w dwoch takich samych kamerach mialyby
    > istotnie rozny czas nagrywania miec ?
    >
    > P.S. ostatnio mi dwie ladowarki padly tak jakos w dwa dni.
    > Przypadek, wina energetykow, czy policjantow ?

    Przypadek, ale jakbyś żonie za każdym razem tłumaczył, że nie może się
    do ciebie dodzwonić, bo znów ci ładowarka padła... ;)

    Shrek

  • 107. Data: 2019-03-04 06:54:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 02:07, J.F. pisze:

    > Nawiasem mowiac - standard z 2003 r ... a co bylo wczesniej ?

    Nie pamiętam, ale coś było - oglądałem piracone filmy, więc być musiało;)

    > Ale mam na mysli jeden jpg co pol sekundy np.

    To dalej zapisze to jako strumień.

    > Wiec wyjdzie podobnie w kwestii wielkosci, co seria jpg

    Nie wyjdzie. Po to są między ramki, żeby były mniejsze.

    No skacze i co z tego?

    Shrek

  • 108. Data: 2019-03-04 09:39:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 05:26, Marcin De-bowski pisze:
    > Nie rozumiem. Można przeciez mieć film z jedną klatkę na 10s i to nadal
    > będzie film a nie pojedyncze klatki. Dekoder ma gdzieś czy odstęp między
    > klatkami jest 40ms czy 10s.

    lol
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 109. Data: 2019-03-04 09:39:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 06:54, Sh-rek pisze:

    > No skacze i co z tego?

    lol

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 110. Data: 2019-03-04 09:40:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.03.2019 o 05:39, Marcin De-bowski pisze:
> [...]
    > moze być parę godzin. No chyba, że to się parę godzin ładuje a procedura
    > zrzutu jest jakaś półautomatyczna. Inaczej byłoby dodatkowe

    lol
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"