  • 101. Data: 2009-10-20 18:42:53
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Mi świnia też mało smakuje, w ogóle robię się powoli bezmięsny.
    > Ale aksjologia to nie jest coś takiego, że to mój pies czy czyjś inny. To
    > tak jak z pedofilią -- też nie chodzi o to, czy dziecko moje, Twoje czy
    > czyjeś inne. Są po prostu pewne społeczne zasady.

    Masz na myśli pedofilię, czy "pedofilię prasową"? ;)

  • 102. Data: 2009-10-20 19:25:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.10.2009 16:19), Olgierd wrote:

    > A na samotność jakiś malec z dworca?

    Nie wsadzaj do jednego wora zabijania psów i krzywdzenia dzieci (ludzi w
    końcu, chociaż małych).

    p. m.

  • 103. Data: 2009-10-20 19:39:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 21:25:53 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Nie wsadzaj do jednego wora zabijania psów i krzywdzenia dzieci (ludzi w
    > końcu, chociaż małych).

    Niczego nie wrzucam do jednego wora. Staram się objaśnić z czym wiąże się
    fakt, że mieszkamy w jednym miejscu, w jednym czasie, razem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 104. Data: 2009-10-20 19:54:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Niczego nie wrzucam do jednego wora. Staram się objaśnić z czym wiąże się
    > fakt, że mieszkamy w jednym miejscu, w jednym czasie, razem.

    Resistance is futile. You will be assimilated.

    ;->

  • 105. Data: 2009-10-20 23:06:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.10.2009 21:39), Olgierd wrote:

    > Niczego nie wrzucam do jednego wora. Staram się objaśnić z czym wiąże się
    > fakt, że mieszkamy w jednym miejscu, w jednym czasie, razem.

    No można by odnieść wrażenie, że leczenie smalcem z psa jest stawiasz na
    równi z leczeniem samotności malcem z dworca.

    p. m.

  • 106. Data: 2009-10-21 06:31:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 05:59:14 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Czyli pedzie powinni opuscic Polske, a nie jakies tam parady rownosci
    > organizowac?

    Ale akurat oni to mało komu przeszkadzają (tylko kilku krzykaczom z RM
    czy nazistom) - przynajmniej póki nie chcą brać ślubów i adoptować dzieci.

    Pozdrawiam
    Henry

  • 107. Data: 2009-10-21 06:39:34
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Ale akurat oni to mało komu przeszkadzają (tylko kilku krzykaczom z RM
    > czy nazistom) - przynajmniej póki nie chcą brać ślubów i adoptować dzieci.
    >
    > Pozdrawiam
    > Henry

    A "psi smalcownicy" przeszkadzają znacznie więcej niż "mało komu"?

    P.S.
    Jak miło i przyjemnie jest stosować zasady wyciągane przez oponenta w
    jednej sprawie tam gdzie oponentowi to już "nie pasuje" w innej sprawie
    => nie tocz bitew, tocz wojny ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    I bezstronni nie są bezstronni. Są za sprawiedliwością.

  • 108. Data: 2009-10-21 07:01:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 01:06:48 +0200, mvoicem napisał(a):

    > No można by odnieść wrażenie, że leczenie smalcem z psa jest stawiasz na
    > równi z leczeniem samotności malcem z dworca.

    Błędne. To był przykład na działanie aksjologii.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 109. Data: 2009-10-21 09:19:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Bo jest nas większość.

    A po czym tak sądzisz? Prowadziłeś badania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 110. Data: 2009-10-21 09:21:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    > Mi świnia też mało smakuje, w ogóle robię się powoli bezmięsny.

    Twoje zdrowie, twój wybór.

    > Ale aksjologia to nie jest coś takiego, że to mój pies czy czyjś inny. To
    > tak jak z pedofilią -- też nie chodzi o to, czy dziecko moje, Twoje czy
    > czyjeś inne. Są po prostu pewne społeczne zasady.

    Owszem, w ochronie dziecka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek