  • 541. Data: 2006-09-23 09:33:45
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > A słyszałeś kiedyś o ustawie o wychowaniu w trzeźwości i
    > przeciwdziałaniu alkoholizmowi?
    >
    > Przeczytaj sobie oba paragrafy artykułu 15 tej ustawy i przestań
    > wypisywać głupoty.

    I tam napisano, ze klient ***musi*** pokazac dowod?
    Ty tak na powaznie?

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 542. Data: 2006-09-23 11:51:18
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    J.A. napisał(a):
    > 22 Sep 2006 03:36:15 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83

    > No to chyba metro jest dla ciebie abstrakcją kompletną.
    >
    > Kończę ten temat, bo nie widzę sensu jego przedłużania.

    Koleś pisałem o Krakowie więc wycyrkluj sobie na tych szarych
    komoreczkach ze prawdpopodobnie jestem z Krakowa. Jeżeli nie wiesz to
    informuje ze w Krakowie metra nie ma. zreszta metro jest tylko w W-wie
    (któej Krakósy nie lubia). Metro może i jeździ zgodnie z rozkładem
    jednak MPK w postaci autobusów i tramwajów to juz nie zawsze!! Tak
    trudno to wycyrklować??
    Koncz temat bo sie tylko pograzasz w swojej gulpocie !!

  • 543. Data: 2006-09-23 12:03:55
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news

    > Serdeńko... Zwyczajem jest to działalności gospodarczej całej FIRMY
    > wpisywać co się da - żeby potem nie kombinować, jak się rozszerzy
    > działalność.

    Dziubus!
    Makro prowadzi regularna sprzedaz detaliczna - stad wpis o takiej sprzedazy.
    Przynajmniej w sklepie, gdzie ja robilem zakupy.

    > Ale też hurtownia to nie sklep.

    Jeszcze raz prosze o podanie roznic.

    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 544. Data: 2006-09-23 18:38:27
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Przeczytaj ustawę (kodeks karny).

    A Ty przeczytaj, o co szlo w tym podwatku.

    > Bo "tam" nie jest już to dla mnie wygodne. Dotarło?

    Tak jak dla mnie nie jest wygodne byc potracany plecakiem goscia
    przepychajacego sie miedzy regalami.
    Tak jak dla mnie nie jest wygodne, gdy gosc z plecakiem utrudnia mi dostep
    do produktow wystawionych na polkach.
    Byc moze Ciebie akurat to nie spotkalo, ale mnie juz tak.
    Dla mnie wygodne jest wedrowanie przez sklep bez zbednych bagazy.

    > Poza tym ty się ciągle upierałeś, że cieć ma prawo wyegzekwować ten
    > "zakaz" - teraz zmieniłeś zdanie na "wszyscy się podporządkowują, bo są
    > grzeczni".

    Nie upieralem sie. Pomyliles mnie z kim innym.

    > Twoja bezmierna głupota.

    Czyli jedno i drugie.

    > Jesteś rzecznikiem jakiej paskudnej partii? Ciągle przekręcasz
    > wypowiedzi innych.

    Znow mylisz mnie z kims innym.
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 545. Data: 2006-09-23 19:44:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mr.all wrote:

    > Tak jak dla mnie nie jest wygodne byc potracany plecakiem goscia
    > przepychajacego sie miedzy regalami.

    Nie jestem sobie w stanie wyobrazić potrącenia kogoś plecakiem - plecak
    jest na plecak a w prawidłowo zorganizowanym sklepie (głowy nie dam, ale
    zdaje się na to są nawet przepisy) dwie osoby powinny się swobodnie
    minąć bez "chodzenia bokiem".

    W każdym razie jeszcze nie widziałem alejki w hipermarkecie, w której
    trzeba się przeciskać bokiem.

    Przede wszystkim wykluczyło by to wszystkie kobiety w zaawansowanej
    ciąży oraz wszystkich z nadwagą z grona klientów.

    > Tak jak dla mnie nie jest wygodne, gdy gosc z plecakiem utrudnia mi dostep
    > do produktow wystawionych na polkach.

    Hmmm.. Znaczy się człowiek bez plecaka jest eteryczny i przez niego
    można sięgnąć po towar?

    > Byc moze Ciebie akurat to nie spotkalo, ale mnie juz tak.
    > Dla mnie wygodne jest wedrowanie przez sklep bez zbednych bagazy.

    Fascynujące. Przeszkadza ci mały, płaski plecak w sklepach, gdzie
    normalnie chodzi się z wózkiem na kółkach.

    Bredzisz tak, że głowa aż boli. Szkoda mi na ciebie czasu.
    *plonk*

  • 546. Data: 2006-09-23 19:50:36
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    mr.all napisał(a):

    > Czy na wszystko musi byc ustawa?

    Owszem

    > Ja natomiast pokazuje sytuacje ze strony klienta. Stad, zapewne,
    > nieporozumienie..;-)

    Niee, ty za wszelka cene chcesz dowiesc ze sprzedawca ma zawsze racje

    > Wygodniej jest oddac plecak do przechowalni, niz walczyc o uznanie
    > nieustawowego żądania zostawienia plecaka przed wejsciem na hale sprzedazy.

    Moze dla Ciebie jest wygodniej. Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest
    kiedy MOJ plecak jest przy mnie i nie musze sie martwic ze ktos cos mi z
    niego podpieprzy. Pamietaj ze wszelkie te przechowalnie nie biora
    odpowiedzialnosci za zawartosc plecaka.

    Wiec jesli sprzedawca zaklada ze ja, wchodzac do sklepu z plecakiem,
    jestem zlodziejem to ja dokladnie mam takie samo prawo zakladac ze on
    chce mnie zmusic do oddania plecaka tylko po to aby go przetrzepac.

    > Czasem warto po prostu zapytac o powody - moze sa sensowne.

    Jakie by one nie byly, to zawsze powinien byc moj wybor.

    > Wygodniej dac bagaz do ofoliowania niz tarmosic sie z ochroniarzem...

    LOL. I co? Bede mial chodzic z takim zafoliowanym plecakiem po sklepie?
    A jesli w czasie zakupow bede chcial cos z tego plecaka wyjac to co?

    Jacek

  • 547. Data: 2006-09-23 20:09:04
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > minąć bez "chodzenia bokiem".
    >
    > W każdym razie jeszcze nie widziałem alejki w hipermarkecie, w której

    Zapraszam do Kauflandu w Fordonie.
    Zycie, panie Lawa, zycie pokazuje, co nie kazdy potrafi sobie wyobrazic.

    --
    --pozdr.czes

  • 548. Data: 2006-09-24 18:26:30
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    23 Sep 2006 04:51:18 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83
    napisał(a):

    > Koleś pisałem o Krakowie więc wycyrkluj sobie na tych szarych
    > komoreczkach ze prawdpopodobnie jestem z Krakowa. Jeżeli nie wiesz to
    > informuje ze w Krakowie metra nie ma.

    I jak się domyślam, uważasz że jedyny hipermarket w Polsce jest w
    Krakowie, w związku z tym, to co napisałeś, jest jedyną słuszną
    racją w sprawie hipermarketów.

  • 549. Data: 2006-09-24 18:27:24
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    23 Sep 2006 01:47:19 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83

    Który koleś?
    Ty nawet nie wiesz, co czytasz.

  • 550. Data: 2006-09-24 19:12:16
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    J.A. napisał(a):
    > 23 Sep 2006 04:51:18 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83

    A czy gdzies tak napisałem Pajacyku ??