  • 91. Data: 2006-09-18 12:49:20
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-09-18 07:30 użytkownik T napisał :

    > a jak ochroniarz chce mi splądrować mój plecak - pomimo, iż swoim
    > zachowaniem nie zrobiłem niczego co by mu dało podejrzenia co do prób
    > kradzieży?!

    W jaki sposób splądrować? Nie pozwalasz mu na to wykorzystując wszelkie
    prawnie dozwolone metody i już. Jeśli ma jakiś problem to niech woła
    policję.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 92. Data: 2006-09-18 13:09:23
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Michał Wilk" wrote:

    > A czym innym jest hala marketu niz pomieszczeniem?

    Ale to bysugerowalo, ze mozna naruszyc mir hali marketu...

    > Owszem. Natomiast wbrew zadaniu osoby uprawnionej pomieszczenia nie
    > opuszczasz

    To niech wezwie policje a lapska precz...

  • 93. Data: 2006-09-18 13:30:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Ale skoro już ma ten sklep otwarty, to nie obowiązuje go 136kw?

    obowiązuje (135 chciałaś napisać) i co?
    w którym miejscu go narusza?

    > Czy niewpuszczanie z plecakiem jest w zgodzie?

    MZ tak

    > A niewpuszczanie w mini?

    do zwykłego sklepu - nie bardzo

    > A w glanach?

    jw.
    ale niekiedy może być ;)

    KG

  • 94. Data: 2006-09-18 14:49:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > Określasz tak wszystkich którzy mają inne zdanie niż Twoje wyobrażenia?

    Nie - każdego, kto wypisuje takie bzdury.

  • 95. Data: 2006-09-18 14:50:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > Jest, prawo własności.

    I teraz ładnie wytłumacz, jak je naruszam wchodząc z plecakiem.

  • 96. Data: 2006-09-18 14:51:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > A czy nie jest to przypadkiem prawo podobne do prawa linii
    > lotniczych do ograniczania bagażu do 20 kg?

    To wynika z przyczyn obiektywnych.

  • 97. Data: 2006-09-18 14:54:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wynikałoby z tego, że ochrona ma prawo nas nie wpuścić do sklepu... bo tak!
    Nie "bo tak", tylko dlatego, że sklep wprowadził regulamin, który
    obowiązuje na jego terenie. Jeśli Ci się nie podoba, to wynocha.

    Wiesz, a przyszło Ci kiedykolwiek do głowy, że tego się po prostu zgodnie z
    prawem nie da zrealizować w sklepie? Jak ochroniarz tknie klienta, to popełnia
    przestępstwo. Tak więc taki zakaz ma tylko dotąd moc obowiązującą, dokąd klient
    chce go przestrzegać. Równie dobrze może go zignorować i ochrona sklepu jest
    bezradna.

  • 98. Data: 2006-09-18 14:56:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > art.140 kc

    Kam.... Weź mnie nie osłabiaj... Primo: "właściciel" sklepu z reguły
    jest najemcą, więc ten artykuł nie ma wtedy żadnego sensu. Secundo: co
    mój plecak przeszkadza mu w korzystaniu z własności?

    Bzdury jakieś wypisujesz.

    Przed tym powstrzymującym oczywiście.

  • 99. Data: 2006-09-18 14:57:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > Wbrew jego woli naruszasz jego własność, to chyba proste?

    Proste i oczywiste jest to, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    Plecak w żadnym stopniu nie narusza niczyjej własności.

  • 100. Data: 2006-09-18 14:58:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Wilk wrote:

    > Art. 193 KK