  • 1. Data: 2005-08-03 18:10:15
    Temat: Hiper...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Cos ostatnio Krakow czesto pojawia sie w e-madiach...

    "Żaden z krakowskich hipermarketów nie został wybudowany zgodzie z
    prawem."

    Tego typu zas komunikat niszczy jakakalwiek kielkujaca w czlowieku
    wiare, ze zyjemy w panstwie prawa...

    "24 sklepy wielkopowierzchniowe stanęły tam gdzie nikt ich nie planował"

    bardzo to mile nieprawdarz, uderza chyba w lokalna polityke i planowanie
    urbanistyczne, czy ktos za to odpowie?

    "zmienianie nazwy inwestycji - niezgodnie z jej przeznaczeniem - by w
    ten sposób ominąć przepisy"

    Geant zamineil sie w Krokusa, Stinnes w Obi, Krakchemia w... itd...

    "kontrola ukróci samowolę urzędników w wydawaniu pozwoleń"

    A ja to bum chcial, zeby do odpowiedzialnosci zostaly pociagniete te
    osoby, ktore pozwolily na dzialanie wbrew prawu...

    http://biznes.onet.pl/0,1142705,wiadomosci.html

    Pozdr

    PS. cross-post

    --
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    J. Pilch - Pod mocnym aniolem .................. http://tiny.pl/qg3f

  • 2. Data: 2005-08-03 19:16:21
    Temat: Re: Hiper...
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> wrote in news:42F10887.FA7C7C2D@gazeta.pl:

    > A ja to bum chcial, zeby do odpowiedzialnosci zostaly pociagniete te
    > osoby, ktore pozwolily na dzialanie wbrew prawu...

    wyborcy ? ;)

  • 3. Data: 2005-08-03 19:50:21
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 03 Aug 2005 20:10:15 +0200 I had a dream that mariposa doux
    <m...@g...pl> wrote:
    >"Żaden z krakowskich hipermarketów nie został wybudowany zgodzie z
    >prawem."

    Jak nie jak tak. Zgodnie z podstawowym prawem - pieniądz załatwi wszystko,
    a urzędasy tak mało zarabiają...

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2005-08-03 20:38:53
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Jak nie jak tak. Zgodnie z podstawowym prawem - pieniądz załatwi wszystko,
    > a urzędasy tak mało zarabiają...

    Dalej malo? 24 hipery postawili i malo? 8|

  • 5. Data: 2005-08-03 20:56:22
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 03 Aug 2005 22:38:53 +0200 I had a dream that mariposa doux
    <m...@g...pl> wrote:
    >Dalej malo? 24 hipery postawili i malo? 8|

    Słuchaj, nie wiesz, ile kosztuje hangarowanie jachtu w Chorwacji.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2005-08-03 21:15:38
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Słuchaj, nie wiesz, ile kosztuje hangarowanie jachtu w Chorwacji.

    Zgadles. Nie wiem :)

  • 7. Data: 2005-08-04 09:10:08
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    f_idiechi napisał(a):

    > wyborcy ? ;)

    Co mają do tego wyborcy ? Mieli lincz urządzać? Budowę z dymem puścić ?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 8. Data: 2005-08-04 20:37:01
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>