  • 1. Data: 2005-08-03 14:22:36
    Temat: sprzedaż mieszkania
    Od: "Julia" <r...@o...pl>

    Witam
    Mam mieszkanie spółdzielcze-własnościowe nabyte w 1995 roku.
    Jeśli chciałabym go sprzedać to jaki podatek powinnam zapłacić?
    Kiedyś był podatek ryczałtowy 10 %. Czy cos się zmieniło w tym temacie?
    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie podpowidzi.

  • 2. Data: 2005-08-03 20:58:03
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik Julia napisał:
    > Mam mieszkanie spółdzielcze-własnościowe nabyte w 1995 roku.
    > Jeśli chciałabym go sprzedać to jaki podatek powinnam zapłacić?
    żadnego podatku nie zapłacisz.
    Z pewnością możesz zapomnieć o płaceniu 10 %, ponieważ przeleciało już
    więcej niż 5 lat od nabycia.

    Radzisz