  • 1. Data: 2005-08-03 14:54:23
    Temat: List do Ambasadora Białorusi
    Od: "boukun" <d...@m...com>

    Jarosław Niedźwiecki
    Świdnica, 01.08.2005r.

    58-100 Świdnica

    Ambasada Republiki Białorusi
    ul. Ateńska 67
    03-978 Warszawa

    Szanowny Panie Ambasadorze Białorusi,

    Niniejszym, jako Polak chciałbym przeprosić Naród Białoruski za
    antybiałuorską politykę obecnych władz Polski, oraz zależne polskojęzyczne
    media w Polsce. Z oburzeniem i wstydem obserwuję działania reżimu w Polsce,
    na którego wybór Polacy mieli niewiele wpływu. Najlepszym odzwierciedleniem
    mojego oburzenia niech będzie załączone w tym piśmie moje stanowisko na
    temat toczącej się obecnie antybiałoruskiej kampanii w Polsce, które
    wyraziłem w wiadomości internetowej na polskich grupach dyskusyjnych w dniu
    27.07.2005. Chciałbym jednocześnie zastrzec, że społeczeństwo polskie nie
    powinno przepraszać za poczynania naszych władz, na które nie mamy żadnego
    wpływu, a jedynie możemy nad tym ubolewać, że działania takie mają na celu
    pogorszenie dobrosąsiedzkich stosunków między naszymi zaprzyjaźnionymi
    słowiańskimi narodami.

    Syjonistycznej władzy w Polsce nigdy nie chodziło o dobro narodu polskiego,
    a jedynie o wykorzystanie go do własnych celów syjonistycznej ekspansji. Mam
    w tym względzie duże doświadczenie, ponieważ jako były rezydent Republiki
    Federalnej Niemiec, wiele lat bezskutecznie domagałem się od ówczesnego
    Ministra Spraw Zagranicznych Polski Bronisława Geremka, zajęcia oficjalnego
    stanowiska w sprawie dyskryminacji obywateli Polski w RFN. Nie jest
    tajemnicą, że władze w Polsce stanowią ludzie, którzy sponsorowani byli
    przez Zachodód, a teraz i oni na celu mają implantowanie neoliberalizmu na
    Wschodzie. Słabość Polaków polega na tym, że od wieków baliśmy się sąsiada z
    Zachodu i dawaliśmy się spychać na bratnich sąsiadów na Wschodzie.

    Z poważaniem

    Jarosław Niedźwiecki

    W załączeniu:

    1. Kopia mojej wiadomości internetowej z dnia 27.07.2005.

  • 2. Data: 2005-08-03 16:33:17
    Temat: Re: List do Ambasadora Białorusi
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    boukun napisał(a): ble ble ble...

    Dlaczego nie bierzesz tabletek !!! Znowu Ci sie pogorszylo :((
    Polecałbym jednak wizyte u lekarza...
    YaBBY

  • 3. Data: 2005-08-03 16:35:16
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dcqlg0$jcs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego boukun wyjaśniam co następuje:

    > Jarosław Niedźwiecki
    > Świdnica, 01.08.2005r.
    > 58-100 Świdnica

    Jest tu ktoś ze Świdnicy? Bo wicie-rozumicie... ;-)

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 4. Data: 2005-08-03 17:26:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yabby" <y...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie bierzesz tabletek !!! Znowu Ci sie pogorszylo :((
    > Polecałbym jednak wizyte u lekarza...

    Niech nie bierze tabletek, ale chociaż nie zmienia adresu, bo mi co
    chwilę wychodzi z KF-u :-)

  • 5. Data: 2005-08-03 17:31:49
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Tu kiedyś pod jednym postem, ktoś napisał tak:

    "Spróbuj na jakiejś grupie psychiatrycznej. Może ktośCi pomoże."

  • 6. Data: 2005-08-03 17:56:08
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    tak:

    > "Spróbuj na jakiejś grupie psychiatrycznej. Może ktośCi pomoże."
    Zdziwisz sie, ale takie posty to normalka na soc.polityka.
    pozdrawiam
    wkamil

  • 7. Data: 2005-08-03 18:23:39
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    Kamil Walczak napisał(a):

    > Zdziwisz sie, ale takie posty to normalka na soc.polityka.

    Dziwie sie , poniewaz tutaj jest pl.soc.prawo.Gosc pisze te swoje
    wypociny wszedzie gdzie tylko sie da. Az dziw bierze ze jeszcze nic nie
    wyslal na alt.pl.winadomowe , ale kto wie..kto wie..

    YaBBy

  • 8. Data: 2005-08-03 20:29:25
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

  • 9. Data: 2005-08-04 10:16:12
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Ambasada Republiki Białorusi
    > ul. Ateńska 67
    > 03-978 Warszawa

    Ambasada jest przeniesiona na ul. Wiertniczą. Budynek na Ateńskiej jest do
    wynajęcia. Możesz wynająć i udawać ambasadora ;-)

    PZDR
    Mroczny Daro