  • 1. Data: 2004-06-04 06:55:01
    Temat: Gwarancja nagrywarki
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Witam !
    Prosze o udzielenie rady w nastepujacej kwestii.
    W zeszlym roku zakupilem zestaw komputerowy. Niedawno nawalila nagrywarka
    CDROM (nie czytala plyt), oddalem ja do sklepu w ramach gwarancji. Zgodnie z
    wydana karta gwarancyjna czas naprawy wynosi 14 dni roboczych liczac od dnia
    dostarczenia sprzetu, bylem a gosciu powiedzial ze jezeli skomplikowanie
    wymaga znacznego nakladu pracy lub importu itd czas gwarancji moze ulec
    stosownemu przedluzeniu tj. nie powinien przekroczyc 30 dni roboczych
    (nagrywarka CDROM ?????). Trudno, posluchalem i przyjalem info do
    wiadomosci. Niedlugo minie owe 30 dni roboczych.
    Co mam zrobic jezeli nie dostane naprawionej lub wymienionej nagrywarki ???
    czekac dalej czy od razu leciec do federacji Konsumentow. czy macie jakies
    inne sposoby ?

    Pzdr.
    scorpio

  • 2. Data: 2004-06-04 07:24:09
    Temat: Re: Gwarancja nagrywarki
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 4 Jun 2004 08:55:01 +0200, scorpio naskrobał(a):

    > Co mam zrobic jezeli nie dostane naprawionej lub wymienionej nagrywarki ???
    > czekac dalej czy od razu leciec do federacji Konsumentow. czy macie jakies
    > inne sposoby ?

    To co pisze na tej nieszczesnej gwarancji. Nastepny razem skorzystaj z
    niezgodnosci z umowa a nie udziwnionych gwarancji.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 3. Data: 2004-06-04 08:51:59
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 4 Jun 2004 08:55:01 +0200, scorpio naskrobał(a):

    > To co pisze na tej nieszczesnej gwarancji. Nastepny razem skorzystaj z
    > niezgodnosci z umowa a nie udziwnionych gwarancji.

    I tak ci to nic nie da. Z doświadczenia to wiem.
    Najlepiej poczekaj. Rozlicz sie z tą firmą. ( Odbierz sprawny sprzęt -
    wymieniony lub naprawiony) albo odbierz gotówke.
    I zacznij kupowac w normalnej firmie która cie nie będzie ściemniać.

  • 4. Data: 2004-06-04 09:10:49
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Prosze o udzielenie rady w nastepujacej kwestii.
    > W zeszlym roku zakupilem zestaw komputerowy. Niedawno nawalila nagrywarka
    > CDROM (nie czytala plyt), oddalem ja do sklepu w ramach gwarancji. Zgodnie

    Najpierw przeczytaj gwarancje. Jezeli jest typowa, to po 30 dniach zazadaj
    wymiany jak tamtej nie naprawia. I gwarantuje Ci ze musza Ci dac lepsza bo
    tamta juz bedzie przestarzala i jej nie znajda :)

    Fantom

  • 5. Data: 2004-06-04 10:05:25
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymiany jak tamtej nie naprawia. I gwarantuje Ci ze musza Ci dac lepsza bo
    > tamta juz bedzie przestarzala i jej nie znajda :)

    dzieki wszystkim za udzielenie odpowiedzi.
    Pytanie : a jak nie beda chcieli wymienic na nowa ?

    scorpio

  • 6. Data: 2004-06-04 12:44:54
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    scorpio pisze:

    > dzieki wszystkim za udzielenie odpowiedzi.
    > Pytanie : a jak nie beda chcieli wymienic na nowa ?

    Myslę, ze zrobią to chętnie.
    Często nagrywarka jest "nienaprawialna". Po prostu
    trzeba ją wymienić.... lub oddac kase...

    Wolalby Pan kase - prawda ?
    Kupiłby Pan nowa i jeszcze by zostało.

    Wiec latwo sie domyślic, ze będą chcieli dać nową...

    Bogusław