  • 1. Data: 2004-06-03 21:35:06
    Temat: pytanie o przeniesienie do rezerwy rocznik 81
    Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Moje pytania sa nastepujace:
    Czy jako absolwent szkoly wyzszej urodzony w 1981 roku zostane przeniesiony
    do rezerwy??
    Czy moj rocznik "hurtowo" jest przerzucony do rezerwy po ukonczeniu studiow
    ??
    Jaki jest stan na dzien dzisiejszy??
    Z tego co mi wiadomo takie przeniesie maja absolwenci z rocznika 80 i nizej
    :-))

    Przeszukalem strone MON i nic nie znalazlem, ach ta ich wyszykiwarka :-P

    Jesli jest ktos zorientowany i chetny pomoc bede bardzo wdzieczny.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-06-04 06:07:56
    Temat: Re: pytanie o przeniesienie do rezerwy rocznik 81
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    zazwyczaj kolo wrzesnia wychodzi rozporzadzenie obowiazujace do konca
    grudnia, ktore przenosi absolwentow do rezerwy. w tym roku pewnie tez tak
    bedzie

  • 3. Data: 2004-06-04 12:40:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Lookasik wrote:

    > zazwyczaj kolo wrzesnia wychodzi rozporzadzenie obowiazujace do konca
    > grudnia, ktore przenosi absolwentow do rezerwy. w tym roku pewnie tez
    > tak bedzie

    lipca, lipca. W tym roku, według moich informacji, też tak będzie. Tyle
    że już (podobno) mają doprecyzować pojęcie wyższego wykształcenia. W
    samym rozporządzeniu.
    Bo grudniu mieli mały zonk, WKU sobie dowolnie interpretowały i brały
    definicje z różnych ustaw... i nie bardzo rozumieli przepisy
    przejściowe...

    --
    Pozdro
    Massai