    From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja nagrywarki
    Date: Fri, 4 Jun 2004 08:55:01 +0200

    Witam !
    Prosze o udzielenie rady w nastepujacej kwestii.
    W zeszlym roku zakupilem zestaw komputerowy. Niedawno nawalila nagrywarka
    CDROM (nie czytala plyt), oddalem ja do sklepu w ramach gwarancji. Zgodnie z
    wydana karta gwarancyjna czas naprawy wynosi 14 dni roboczych liczac od dnia
    dostarczenia sprzetu, bylem a gosciu powiedzial ze jezeli skomplikowanie
    wymaga znacznego nakladu pracy lub importu itd czas gwarancji moze ulec
    stosownemu przedluzeniu tj. nie powinien przekroczyc 30 dni roboczych
    (nagrywarka CDROM ?????). Trudno, posluchalem i przyjalem info do
    wiadomosci. Niedlugo minie owe 30 dni roboczych.
    Co mam zrobic jezeli nie dostane naprawionej lub wymienionej nagrywarki ???
    czekac dalej czy od razu leciec do federacji Konsumentow. czy macie jakies
    inne sposoby ?

    Pzdr.
    scorpio