  • 1. Data: 2004-06-04 06:58:32
    Temat: Czy należy się dodatek stażowy?
    Od: "zuzka37" <g...@p...onet.pl>

    Mam problem jak liczyć staż pracy, ponieważ pracownica przepracowała ogółem 15
    lat na pełnym etacie a w tym 6 lat w naszym zakładzie od roku pracownica
    podjęła drugą pracę w innym zakładzie a w naszym zakładzie pracuje na pół
    etatu. Od 31.05.2004 rozwiązuje umowę z zakładem, a od 1.06.2004 zostaje
    przyjęta na nowych warunkach na 1/2 etatu. Moim zdaniem dodatek stażowy się nie
    należy ponieważ jest to teraz dodatkowa praca.Dodam że chodzi o pracę w ZOZ-ie
    farmaceuty.