  • 11. Data: 2010-11-30 18:10:32
    Temat: Re: Gotowkowa naprawa stluczki samoch.
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Charles wrote:

    > Koszty udokumentowałem na podstawie kosztorysu, za którego wykonanie
    > musiałem zapłacić.

    Taki kosztorys też jest tylko świstkiem, niewiele się różni od "panie
    ta szybko kosztuje 100 tysięcy".

    Jak w kosztorysie są pozycje "błotnik prawy przedni - 1200 pln" to
    można się podeprzeć cennikiem producenta.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-12-03 12:32:30
    Od: Charles <y...@g...com>

    Massai pisze:

    > Taki kosztorys też jest tylko świstkiem, niewiele się różni od "panie
    > ta szybko kosztuje 100 tysięcy".
    >
    > Jak w kosztorysie są pozycje "błotnik prawy przedni - 1200 pln" to
    > można się podeprzeć cennikiem producenta.

    Czy są w ogóle jakieś przepisy, które regulują, jakiej dokumentacji może
    ode mnie wymagać ubezpieczyciel w trakcie procedury likwidacji szkody?
    Jakaś ustawa? Nie wiem... Cokolwiek.
    Pozdrawiam.