  • 1. Data: 2010-11-28 13:15:43
    Temat: Ewidencja czasu pracy
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Witam.
    Zakład pracy ma obowiązek prowadzenia ewidencji czasu pracy, a ja mam prawo
    wglądu do niej.
    Czy ten "wgląd" jest ograniczony tylko do przeczytania? Czy wolno mi zrobić
    ksero, fotokopię czy odpis? Można mi tego zabronić? Czy ten dokument muszę
    przeglądać w obecności pracownika kadr czy tez wolno mi go zabrać do domu w
    celu spokojnego zapoznania się z nim? Miał ktoś doświadczenia w tym temacie?

    Darek

  • 2. Data: 2010-11-29 09:45:40
    Temat: Re: Ewidencja czasu pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010, darek638 wrote:

    > Czy ten dokument muszę przeglądać w obecności pracownika kadr
    > czy tez wolno mi go zabrać do domu w celu

    ...zgubienia ;)

    > spokojnego zapoznania się z nim?

    To Twoja wersja ;)
    IMVHO, niezależnie od odpowiedzi na pozostałe pytania, to ostatnie
    wygląda... dziwnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-11-29 17:32:00
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > ...zgubienia ;)
    To Twoja wersja. Nie sądź według siebie.

    > To Twoja wersja ;)
    > IMVHO, niezależnie od odpowiedzi na pozostałe pytania, to ostatnie
    > wygląda... dziwnie.
    Co w nim dziwnego? Nie chcę być pod presją spojrzeń jakiejś biurwy.

    Darek

  • 4. Data: 2010-11-30 13:50:09
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zakład pracy ma obowiązek prowadzenia ewidencji czasu pracy, a ja mam
    > prawo wglądu do niej.
    > Czy ten "wgląd" jest ograniczony tylko do przeczytania?
    Niekoniecznie, ale ta dokumentacja stanowi własność pracodawcy, nie twoją.

    > Czy wolno mi zrobić ksero, fotokopię czy odpis? Można mi tego zabronić?
    Pewnie, że można. W tej dokumentacji mogą znajdować się dane dotyczące nie
    tylko ciebie.

    > Czy ten dokument muszę przeglądać w obecności pracownika kadr czy tez
    > wolno mi go zabrać do domu w celu spokojnego zapoznania się z nim?
    Chyba żatujesz. Chciałbyś zabrać do domu nie swój dokument i robić z nim co
    ci się spodoba?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-12-04 00:22:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010, darek638 wrote:

    > To Twoja wersja.

    Moja.

    > Nie sądź według siebie.

    Ale ja nie sądzę w rozumieniu wydania wyroku o zgubieniu.
    Stwierdzam możliwość - a za ten dokument ktoś odpowiada.
    I jak sądzę (i innnym rozumieniu słowa "sądzę") wręcz nie
    ma prawnej możliwości przekazania tej odpowiedzialności
    na zainteresowanego (Ciebie).
    Znaczy z założeniem że sam nie zostaniesz ową "biurwą"
    (a i wtedy pewnie znajdą się przepisy dotyczące zakazu
    "działań na samym sobie").

    pzdr, Gotfryd