  • 11. Data: 2023-06-14 17:26:11
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Ty to jesteś ale idiotą...

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-06-14 17:27:16
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 14 Jun 2023 08:13:55 -0700 (PDT), użytkownik alojzy nieborak
    napisał:

    > Ogólnie każdy przed kimś odpowiada, fajnie by było gdyby sędziowie też
    > za coś odpowiadali.

    Ależ odpowiadają. Tak w ramach ćwiczeń umysłowych, zgadnij przed kim?

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2023-06-14 17:28:30
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 14 Jun 2023 15:38:40 +0200, użytkownik Wiesiaczek napisał:

    > Podziwiam Waszą wiarę w to, że kolejna partia cokolwiek poprawi.

    Jaka wiarę?? Odbiło ci? Wybiera się taką partię która mniej popsuje. I nie
    w oparciu o wiarę...

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2023-06-14 21:27:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 13:06, Andrzej B. pisze:
    > Cały czas mnie zastanawia dlaczego tak wielu
    > Polaków nie lubi PO. Przecież to jedyna szansa
    > aby dokonać w Polsce radykalnych zmian.
    Może po prostu im się kierunek proponowanych zmian nie podoba.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-06-14 23:33:10
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > Ależ odpowiadają. Tak w ramach ćwiczeń umysłowych, zgadnij przed kim?

    Bogiem i historią? Słabo.

    Na zachodku jednak odpowiadają przed konkretnymi ludkami, a nawet są usuwalni
    z posadki. Wot takoje.

  • 16. Data: 2023-06-15 07:39:49
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 14 Jun 2023 14:33:10 -0700 (PDT), użytkownik alojzy nieborak
    napisał:

    > Bogiem i historią? Słabo.
    >
    > Na zachodku jednak odpowiadają przed konkretnymi ludkami, a nawet są
    > usuwalni z posadki. Wot takoje.

    Marnie zgadujesz. Spróbuj jeszcze raz. A co do zachodu, to jest on dosyć
    długi, w związku z czym twoja ocena jest raczej bez sensu.

    --
    Jacek

  • 17. Data: 2023-06-15 10:33:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Jun 2023 07:13:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A jeszcze lepiej to, jeśli 4 lata temu nie musieli zagajać

    Chyba im się palą dupy, bo prawdopodobnie nie będą mieli większości nawet z
    Konfederosją. To oznacza nie tylko bolesne oderwanie od koryta, ale także
    prokuratorę na karku.
    Do jesieni jeszcze trochę czasu, a inflacji to oni raczej nie obniżą i
    lepiej suterenowi nie będzie, więc notowania PiS raczej nie podskoczą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2023-06-19 12:48:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 06:12:33 -0700 (PDT), Andrzej B. wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    > Każdy aktualny rząd.
    > To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim

    Pozostaje ci tylko współczuć, jak sie kiedys okaże, ze ten rząd czegos
    od ciebie chce ...

    Może kawałek majątku na zbożne cele, moze ukarać dla przykładu ..

    > Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    > z tym problemem. Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    > reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki. Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    Byc może. Ale czy na pewno?

    A czy teraz jestes w odpowiedniej klice, bo co zrobisz, jak sie jakaś
    przestępcza na ciebie zasadzi ?

    Na razie to widzisz - mamy ręczne sterowanie śledztwami przez Ziobrę.
    Jak rozkaże, to prokurator umorzy, jak rozkaże inaczej, to prokurator
    ruszy sprawę, chocby nie miał dowodów.

    I tak prawde mówiąc mam mieszane uczucia - juz Lech K. pisał, że rząd
    moze i steruje prokuraturą, ale ponosi za to odpowiedzialnosc
    polityczną.
    Z drugiej strony - osobny PG tez przeciez był mianowany przez
    polityków.
    A całkowicie niezalezna prokuratura ... co z tego, ze obywatele są
    niezadowoleni, jesli prokurator jest zadowolony? I moze jest dożywotni
    i nieusuwalny ...

    > Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.
    > To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    > Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.
    >
    > Nie radzą sobie z nimi,
    > to teraz mogą przegrać.

    Taa ... a potem będą robic porządek z takim cwokami jak ty.

    Moze raczej nalezy spytać, dlaczego PiS sobie nie radzi na platformie
    miedzynarodowej. Nie umieją?
    Pewnie nie, bo to dyplomacji wymaga :-)

    > Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla
    państwa,
    > bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    Jak przegrają, to bedzie znaczylo, ze wielu obywateli bylo
    nieszczęsliwych za ich rządów :-)

    > Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.
    > Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    > i nie tych z zagranicy.

    Ale przeciez fachowców to oni mają właśnie od Rydzyka ...

    J.

  • 19. Data: 2023-06-19 14:22:56
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Moze raczej nalezy spytać, dlaczego PiS sobie nie radzi na platformie
    > miedzynarodowej. Nie umieją?

    Radzi sobie dobrze w obsadzaniu swojaków w sądownictwie.
    Za peło PL była druga w UE pod względem liczby sędziów na 100.ooo ludków,
    po 8 latach "reform" jest już pierwsza. Czyli dorzucili 2 łopaty swojaków i:

    cyt. 15.06.2023
    Rzecznik rządu: Jeśli wygramy wybory, zreformujemy sądownictwo

    .... kompleksowo (hi hi hi)

    Może czwarty raz rzucą: "wybudujem 5 mln mieszkań" i również 4x: "tym razem skubniem
    niemca na odszkodowania za 2WW"

  • 20. Data: 2023-06-22 02:11:47
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.06.2023 o 12:48, J.F pisze:

    > Na razie to widzisz - mamy ręczne sterowanie śledztwami przez Ziobrę.
    > Jak rozkaże, to prokurator umorzy, jak rozkaże inaczej, to prokurator
    > ruszy sprawę, chocby nie miał dowodów.

    Różnica jest taka, że teraz to tylko widać. Nic więcej.

    > I tak prawde mówiąc mam mieszane uczucia - juz Lech K. pisał, że rząd
    > moze i steruje prokuraturą, ale ponosi za to odpowiedzialnosc
    > polityczną.

    Czyli nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Jeśli suweren zdecyduje, że
    rządzący X przegrywa wybory, to znaczy co najwyżej, że od teraz nie może
    tą prokuraturą sterować przez conajmniej 4 lata. To ja tak chcę. Będę Ci
    przez 4 lata robił rozpiździaj w chałupie, a w ramach odpowiedzialności
    politycznej przez kolejne 4 lata nie będę mógł robić Ci rozpiździaju, bo
    inni wygrali na to polityczny przetarg.

> [...]
    > A całkowicie niezalezna prokuratura ... co z tego, ze obywatele są
    > niezadowoleni, jesli prokurator jest zadowolony? I moze jest dożywotni

    No to brzegu. Gdzie jest błąd? W założeniach projektu pt. "niezależna
    prokuratura"? w implementacji?

    > Taa ... a potem będą robic porządek z takim cwokami jak ty.

    Ale po co mają robić porządek z ćwokami? Ćwoki to część ekosystemu.
    Dzięki ćwokom jesteś nie-ćwokiem ;)

    > Moze raczej nalezy spytać, dlaczego PiS sobie nie radzi na platformie
    > miedzynarodowej. Nie umieją?

    Po co pytać, jak nie umieją to poniosą odpowiedzialność polityczną ;)

    > Pewnie nie, bo to dyplomacji wymaga :-)

    Czyli stawiasz na styl. Ale dupy można dawać również z gracją. O grację
    tu chodzi?

    PD