    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 14 Jun 2023 06:12:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Głosuj na PO!
    From: "Andrzej B." <n...@t...net.pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 13:55:53 UTC+2 J.F napisał(a):
    > Mieli 8 lat :-)
    > widac wiecej wyborców jest nieinteligentna :-
    > No coz, wielu z nich to "biznesmeni", to lubią zatrudniac za grosze.
    > Ale w PiS tez wielu to biznesmeni :-)
    >
    > Bez żartów - temat jest bardziej skomplikowany, i łatwo podjąć złą
    > decyzję. I nawet, jeśli wydaje się, ze PiS wyszło w miare dobrze,
    > to jeszcze są efekty długofalowe ... i czesto zależne od innych
    > czynników.
    > A potem student znajacy angielski wyjezdzał sprzątać za funty ...
    > A nie może PiS dotacji wyciągnąc z Unii?

> [...]

    W kwestii sądów mój pogląd jest taki, że sędziowie muszą reprezentować
    aktualny rząd.
    Każdy aktualny rząd.
    To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim nie
    będzie.

    Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    z tym problemem. Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki. Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.

    To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.

    Nie radzą sobie z nimi,
    to teraz mogą przegrać.

    Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla państwa,
    bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    Dotknie ich syndrom Jezusa.

    Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.
    Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    i nie tych z zagranicy.

    Mam dla nich nowy bez kosztowy system wyborczy, jak go nie wprowadzą to przegrają.

    Andrzej.